středa 11. dubna 2018

Welcome Cosmetics | Březen 2018



Dneska bych se vám ráda pochválila, jakou kosmetiku jsem si nakoupila v březnu. Březen byl pro mě, co se týká nákupu kosmetiky opravdu štědrý měsíc, dost jsem se rozšoupla, ale když já prostě nemohla odolat J Ovšem, kdyby to šlo, tak si toho pořídím ještě víc.



První, co jsem si v březnu koupila byl Smooth Sugar Clear Scrub . Tento cukrový scrub jsem viděla v reklamě a opravdu mě zaujal, taky jsem četla nějaké ty recenze na internetu a hned jsem věděla, že si ho musím taky pořídit.  Recenze zde.


Dále jsem si pořídila lak na nehty, lesk na rty a paletku očních stínů od značky Trend It Up. Chtěla jsem nějaké tmavší barvy laku a lesku, takové jsem totiž ještě neměla a chtěla je vyzkoušet, jak v nich budu vlastně vypadat. Paletku jsem si pořídila z nutnosti, hnědé a béžové barvy stínů miluju, takže tady byla volba jasná. Recenze zde.


Lak na nehty od Yves-Rocher, k němu jsem vlastně přišla úplně náhodou. Už dlouho jsem si chtěla nějaký od téhle značky pořídit. Recenzi najdete zde.


Lak na nehty a lesk a rty od značky s-he. Šla jsem do DM kupovat potřebné věci a nakonec odešla i s těmito dvěma ne zrovna nutnýma věcma, ale prostě jsem je tam nemohla nechat.


Parfémy Essens, vůní a parfémů není nikdy dost. Recenzi na tyto parfémy připravuju J


Mary Kay saténové ruce, tuhle značku mám ráda a když jsem narazila na možnost objednat si cestovní sadu saténové ruce, tak jsem neváhala.


Janssen make-up camouflage. Tuhle chytrou věcičku jsem si pořídila, když jsem byla u kosmetičky na úpravu obočí. Mám totiž celkem problematickou pleť a ona mi právě tohle poradila. Na ukázku mi nanesla potřebnou vrstvu na obličej a světe div se, nedostatky zmizely.


No a v neposlední řadě taky výrobky z Makeup Revolution. Dva balzámy na rty, sada lesků na rty Ohňové znamení, a šest rtěnek na rty.

11 komentářů:

  1. páni, moc jsi nešetřila :D ten parfém od essence znám. já mám giorgio armani si a v práci mi zákazník řekl co to je za parfém že ho zná, řekla jsem mu název a on mi ho pochválil že ani nevěděl že originál je takhle silný :D tak jsem byla ráda a plánuju si kupovat už jen ten

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mají super parfémy a za skvělé ceny. Líbí se mi i to, že mají 15 ml balení, přímo do kabelky :) Já od nich měla první parfém asi před sedmi lety, ale bohužel nevím název ani číslo, ale voněl božsky :)

      Vymazat
  2. skvělý vstup :) hodně kosmetiky, ne všechno, co vím, ale rád se setkám :)
    I follow your amazing blog :)
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  3. Scrub od Lorealu je super!! :)) A moc pěkné nákupy! :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  4. Občas mám takový takový "štědrý" měsíc, kdy nemůžu ničemu odolat, ale pak toho lituju skrz prázdnou peněženku, takže se spíš snažím vypotřebovat, co mám, a pak nakupuju další :D
    Na loreal scrub mám taky v budoucnu zálusk, na ten s kiwi i s hroznovým olejem :D

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pro peněženku je to celkem záhul :) a často si taky říkám, že bych se měla krotit :)
      Scrub určitě doporučuju :)

      Vymazat
  5. Ani s jedním nemám zkušenosti, ale ten scrub mě zaujal :)
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
  6. Já právě ani ne :D objednávám pomálu a wishlist plný :D ale nálepky třeba na zeď mám vyzkoušené a jsou fakt úžasné. Já si vždy pročítám feedback a pokud tam není aspon 1 fotka zavírám :D proto se mi to zúžuje a nemám toho tolik :D

    OdpovědětVymazat