středa 13. června 2018

Recenze kosmetiky | Janssen camouflage



Ahojky, konečně se zase a pomalu vracím ke psaní na blog. V půlce května jsem byla na dovolené v zahraničí a až teď se tak pomalu a jistě ke psaní vracím. Nějak nebyl čas.

V dnešním krátkém článku bych se ráda zaměřila na jeden z produktů Janssen Cosmetics.

Vždycky jsem měla problém s akné, což mě neskutečně štve. Kolikrát se mi přes noc vyrazil pupínek a já jen ráno bezradně stála u zrcadla a nevěděla co s ním. Byl velký, červený… a nešel make-upem zamaskovat, navíc make-up moc nemusím, takže opravdu boj.



Až jednou, když jsem šla na kosmetiku na úpravu obočí, zrovna se mi vyrazil neskutečný červený pupínek a mě nezbývalo nic jiného, než s ním jít do práce a poté na kosmetiku (nebudu si kvůli tomu přece brát dovolenou J). Tak mi kosmetička poradila Janssen camouflage. Řekla, že mi tím pupínek zakryje, moc jsem tomu nevěřila, protože jsem zkusila snad vše a nic nefungovalo. Ale když jsem se podívala do zrcadla, voala pupínek nikde. Jaké to pro mě překvapení. Nemohla jsem tomu uvěřit.

Hned jsem si u ní camouflage koupila, cena byla sice pro mě celkem vyšší, protože velikost balení je 5 ml a cena mi k tomu přišla celkem neúměrná, ale později jsem na netu zapátrala a zjistila, že se dá objednat mnohem levněji, hold paní kosmetička si vzala celkem velkou provizi z prodeje.


Mám odstín číslo čtyři, což je taková dá se říct zlatá střední cesta. Jinak jsou odstíny od 1, což je nejsvětlejší až po odstín 6, což je už opravdu hodně tmavý. Důležité pro mě ale bylo taky to, že když se v létě opálím, odstín čtyři už bude možná světlý, tak jak to potom řešit. Bylo mi kosmetičkou doporučeno koupit odstín číslo 5 a smíchat ho s číslem 4, které mám koupené. Ano, je to další investice, ale lepší než chodit s obličejem zakamuflovaným ve světlejším tónu, než bych měla třeba krk.

Jinak, co se týká velikosti balení, jak jsem psala, velikost je 5 ml. Ovšem po nějaké době, co camouflage používám, můžu říct, že snad ani neubývá a proto vydrží opravdu dlouho.


Dá se použít tak, že buď chcete zamaskovat pouze pupínek, tak větší množství vklepete do daného místa a poté jemně rozetřete, aby na obličeji nezůstal flek, nebo si camouflage nanesete na celý obličej a do míst pupínků dáte trochu větší množství, aby je to zakrylo. Výdrž je opravdu super, i když je velké horko, camouflage na obličeji vydrží, což je opravdu super.

Celkově jsem s Janssen camouflage opravdu hodně spokojená a můžu ji vřele doporučit.

33 komentářů:

  1. Tak to je super, kolikrát mi taky vyraší přes noc pupínek, co zrovna nepotřebuju a tohle je super způsob, jak se ho zbavit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to opravdu skvělá věcička a hlavně to rychlé a jednoduché použití :)

      Vymazat
  2. Amazing review!
    I follow you <3 it's your turn
    xoxo
    https://stargazershia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. href="https://istanbulolala.biz/">https://istanbulolala.biz/
    JDK

    OdpovědětVymazat