neděle 12. srpna 2018

Swap # 2 - Modrá je dobrá


Tak jsem se dala zase na swap, sice to není přímo druhý, ale ráda bych o něm napsala dříve než o těch ostatních, protože podle mě byl moc vydařený. Nazvala jsem ho Modrá je dobrá a čekala, jestli se někdo přihlásí, protože na swaplace je poněkud málo lidí. Nakonec se mi přihlásili celkem tři zájemci. Opravdu pečlivě jsem se rozmýšlela, koho vybrat, nejraději bych napsala všem, ale musí se vybrat pouze jeden. Nakonec jsem vybrala Stáňu a musím uznat, že to byla opravdu dobrá volba.

Hodnotu poslaného balíčku jsem ve swapu dala na 300,-. Říkala jsem si, že je to taková optimální cena, za kterou se dá sehnat docela dost věcí. Další kritérium bylo more for less, více za málo. Balíček měl obsahovat věci z kosmetiky, papírnictví a doplňky. Po vzájemné domluvě se Stáňou jsme to rozšířili ještě na jídlo.


Komunikace a jakákoliv domluva se Stáňou byla naprosto skvělá. Kolikrát spíš mě trvalo odpovědět na mail vzhledem k tomu, jsem zrovna bývala často pryč. Ve výsledku se nám swap celkem protáhl, ale stálo to rozhodně za to.

A co jsem poslala Stáni? Celkem třináct věcí, já vím, pro někoho nešťastné číslo, ale já si osobně myslím, že ne. Vše jsem zabalila do balícího papíru s převládající modrou barvou a napsala krátký dopis.



Takže, balíček obsahoval sešit v tvrdých deskách, strašně se mi líbil ten vzor a myslím si, že takový sešit se dá využít na cokoliv. Balea tělové mléko, starost o pokožku je důležitá. Sprchový gel Aroma Ritual od Dermacolu, celkově si myslím, že tyhle sprchové gely mají opravdu krásné vůně, pár jsem jich už měla a nadchly mě. Bio čokoláda nugát z DM, tak tu jsem sama ještě nikdy nezkoušela. Balea plátýnková pleťová maska, tyhle masky mám moc ráda, jsou super. Hroznový cukr s příchutí černého rybízu, energie je moc důležitá, hroznový cukr mám vždy v kabelce a už kolikrát mě "zachráni", takže za mě rozhodně věc, kterou jsem musela poslat. Dvě prupisky, tak těch není nikdy dost a navíc jsem se nemohla rozhodnout, kterou vlastně poslat, tak jsem to vyřešila tím, že jsem poslala obě. Pentelka, ty já prostě miluju, nedám na ně dopustit, líbí se mi, že se nemusí strouhat. Miniatura Nivea šampón, taková nezbytnost na cesty. Další miniatura Nivea sprchový gel, taková další miniatura fajn na cesty. Oriflame zázračný kelímek s vůní borůvek, zázračné kelímky naprosto miluju, mám úplně všechny, takže další jasná věc, kterou jsem musela poslat. A jako poslední věc jsem poslala třpytky, jsou ideální, když je člověk trochu kreativní, třeba na přáníčko atd.

Co jsem obdržela já? Dostala jsem celkem jedenáct věcí krásně zabalených v modrém krepovém papíru a ke každé věci byla přidělaná kartička s malou nápovědou, co můžu čekat uvnitř, v balíčku byl taky dopis s krásně ozdobenou obálkou.



Balea šampon na vlasy s vůní kokosu, určitě využiju, kokosovou vůni mám totiž strašně v oblibě. Balzám na vlasy taktéž s kokosovou vůní, taky určitě využiju. Svíčku, což je super, mám ráda jen tak si večer sednout, dát si víno a k tomu si zapálit právě svíčku. Prupisku, paráda, miluju je, sice mám doma úplně stejnou, ale i tak se hodí. Vaseline na rty, balzámy jsou prostě moje, super trefa, určitě použiju. Sypaný zelený čaj v modré krabičce, hezky napsaný lísteček s nápovědou "z venku modrý, uvnitř zelený" Myslím, že achátový přívěšek, polodrahokamy mám ráda, takže fajn, ale přívěšek je na mě moc velký, na krku nosím spíše nenápadnější. Krásná lepící páska, kterou naprosto jistě využiju, ta je prostě top. A v neposlední řadě taky něco sladkého na zub. Corny s kokosovou příchutí, ano tady je zase ten kokos, který je prostě můj. Energetická tyčinka taktéž s příchutí kokosu. Mini čokoládka Ritter Sport nugát, taky super.

Shrnula bych to tím, že swap se opravdu vydařil.

Velká škoda je to, že na swaplace zrovna moc lidí není výběr swapů je tím dost omezený. Určitě to ale nebyl můj poslední. Už teď jsem tam nějaké nabídky na swap přidala a mám v plánu ještě nějaké další.

P.S. I nadále probíhá soutěž o věci z Yves-Rocher, odkaz zde.

5 komentářů:

  1. Tak to je krásný swap! Moc se vám to povedlo holky, určitě by mě taky takovýá swap potěšil :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Je fajn, že jsme z něj měly obě se Stáňou radost a potěšil nás :)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že jsi byla se swapem spokojená. Mrzí mne, že jsem se úplně netrefila s tím přívěskem - mně se líbil.
    A máš pravdu, že na Swaplace je teď poněkud mrtvo ... Škoda - není z čeho vybírat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Swap byl super. Přívěšek je moc hezký akorát trochu větší, ale určitě pro něj najdu využití :)
      No, chtělo by to na Swaplace trochu rozhýbat.

      Vymazat
  3. Swap se moc povedl, měla bych radost z obou balíčků :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat