neděle 16. září 2018

Cosmetic Wishlist | Září 2018


Ahojky, dnes jsem tak brouzdala po netu a narazila na pár věcí z kosmetiky, které bych si ráda v září koupila. A taky je pár kousků, které mám vyhlédnuté už delší dobu. No, ono je toho trochu víc, ale vybírala jsem a vybírala až z toho nakonec zůstalo "jen" 5 kousků.


Makeup Revolution Fortune Favours the Brave

Ta paletka očních stínů je naprosto dokonalá. Okamžitě jsem se do ní zamilovala. Není tam jediný odstín, který by se mi nelíbil, což je fajn, protože vždy jsem měla paletky, kde jsem tak polovinu odstínů nevyužila, což je škoda a jakmile jsem vypotřebovala oblíbené odstíny, zbytek jsem vyhodila. Ale tady, tak tady se mi to určitě nestane :)


Maybelline Total Temptation

Další láska na první pohled. Druhá paletka, kterou bych si chtěla pořídit. Líbí se mi, že obsahuje celkem osm očních stínů a dva rozjasňovače. Navíc přesně takové odstíny už nějakou dobu sháním, hlavně ty fialkové. 

L'oreal Paris Infallible

Tuto dlouhotrvající rtěnku a lesk v jednom už okukuji delší dobu. Tak si ji snad tento měsíc pořídím :) Vybrala jsem si odstín 110 Timeless Rose 


Maybelline Fit Me!

Už nějakou dobu potřebuji korektor. Uvažovala jsem jsem, jestli v tyčince nebo tekutý. Nakonec jsem se rozhodla vyzkoušet tento, tak uvidíme, jaký bude. Chci si pořídit odstín 05 Ivory.


Houbička na make-up ebelin

Po houbičce na make-up se poohlížím už celkem dlouho, na různých videích o líčení jsem se dívala, že ji slečny používají poměrně často, tak bych ji taky ráda vyzkoušela. 


Jsem zvědavá, jestli si pořídím vše, nebo jen něco :)


8 komentářů:

  1. Tvůj wishlist je moc pěkný :) Oční stíny od Makeup Revolution jsem měla taky a byla jsem s nimi moc spokojená :) Držím palce, ať si ze svého wishlistu všechno pořídíš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já stíny od Makeup Revolution zatím neměla, tak jsem zvědavá, pokud si je tedy zvládnu pořídit :)

      Vymazat
  2. Já bych asi volila jen jednu paletku stínů. Než se spotřebuji, budou jiné,které zaujmou ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám tak, že když se do něčeho zamiluji, jako třeba do těchto paletek, tak si musím pořídit obě :)

      Vymazat
  3. Po prvej paletke od MUR pokukujem už asi dva roky a stále nie a nie si ju kúpiť :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vybrala si si veľmi pekné veci :) Tá paletka od Make-up Revolution vyzerá krásne!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Do této paletky jsem se zamilovala na první pohled :)

      Vymazat