pátek 12. října 2018

Recenze kosmetiky | Malinový ocet pro lesklé vlasy


To máme ale krásný říjen, teplo, sluníčko a k tomu stromy, které se krásně zbarvují. Tohle na podzimu miluju, ty krásné barvy do kterých je listí se schopno vybarvit. Každý den po cestě domů z práce projíždím přes lesy a pozoruju, jak se postupně mění barvičky listí.

No, ale už k tomu, čemu se chci v tomto článku věnovat. Není to nic jiného než malinový ocet pro lesklé vlasy od Yves Rocher. O tomto výrobku už jsem věděla nějakou dobu, dokonce jsem jej i několikrát držela v ruce, ale vždy jsem se rozhodla si ho nekoupit. Ani nevím proč. Nakonec se ke mě ovšem dostal a to v srpnovém Yves Rocher beauty boxu za což jsem byla moc ráda. Konečně jsem malinový ocet mohla vyzkoušet. Už po prvním použití jsem si nadávala, že jsem si jej nepořídila sama už dříve.



Malinový ocet slibuje přirozený lesk a omamnou vůni malin. Uzavírá strukturu vlasů a ovlivňuje tak přirozený lesk. Vlasy by se neměly mastit a slepovat. Nanáší se rovnoměrně na pokožku vlasů, před posledním oplachováním a poté je nutné vše důkladně opláchnout.
*popis výrobce

Velikost balení je buď 150 ml nebo 400 ml. V boxíku bylo to menší, na něm se mi ale moc bílí ten uzávěr. Díky tomu, že je na konci taková (no nevím, jak to přesně nazvat) placička, moc dobře se odšroubovává. Dávkování je pomocí (tak teď mě klidně zaškrťte, ale ani za nic to neumím pojmenovat, tak se raději podívejte na fotku) :).


Barva je temně růžovo-červená  a textura tekutá jako voda. Ale ta nádherná vůně, to je něco. Úplně jako maliny, nejradši bych to vypila :)

S výrobkem jsem velice spokojená a litovala jsem, že jsem si jej nekoupila už dříve. Lesk u vlasů jsem sice nezpozorovala, ale za to se mi zdaleka tolik nemastí. Běžně si hlavu myju co druhý den, ale po použití malinového octu klidně můžu až co třetí den. Celkově

30 komentářů:

  1. Tak to je super, že se tolik nemastí vlasy. Já jsem po něm už taky pokukovala, ale nemám moc v lásce ty různé oplachovací péče, ale asi po něm teď mrknu, jsi mě navnadila :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. great photos :3
    hugs ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. It looks like very nice product (:
    mvrtyna.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Na malinový ocot som už počula veľa chvály a celkom by ma zaujíalo ako by si poradil s mojimi vlasmi. :) Vďaka za inšpiráciu na produkt. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji zkusit, za mě 1* pro tento produkt :)

      Vymazat
  5. Tento ocet jsem už měla a moc mi vyhovovala jeho vůně :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nice product,i will try this <3.
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Great post! Love it ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Wonderful post, dear! ♥ I really liked it!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE | | My new video

    OdpovědětVymazat
  9. I like your blog, its really dope.

    Do you want to follow each other?

    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @dujovicandjela, let me know in the comments so I can follow you back.



    www.bekleveer.com

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  10. Hey, I just wanted to let you know that I followed you here and on Instagram also.

    Best wishes,

    www.bekleveer.com

    OdpovědětVymazat
  11. Malinový ocet si kupuji pravidelně, je boží. Lesk jsem také moc nezpozorovala, ale hezky zacelí strukturu a vlasy jsou po něm hladší a vypadají zdravěji :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  12. Už asi rok si říkám, že si ho musím koupit, tak snad už na něho dojde řadě :D
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  13. To zní hodně zajímavé, lidi se mi ten název "malinový ocet" 😀 vypadá hezky a musí být na vlasec hrozně fajn! Možná se po něm také podívám, a ráda ho i vyzkousim 😊

    OdpovědětVymazat
  14. Měla jsem to naprosto úplně stejně... :) Kolikrát jsem nad ním už uvažovala, ale nikdy jsem si ho potom stejně nekoupila :D Ale líbí se mi, že jsi s ním spokojená a že se ti po něm tolik nemastí vlasy. To mě přesvědčilo natolik, že příště už si ho určitě koupím :))

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
  15. Tento malinový ocot na vlasy mám doma aj ja, dostala som ho myslím k nejakému nákupu od Yves Rocher a hneď ma očaril svojou nádhernou vôňou, avšak dokopy som ho použila možno len párkrát :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat