pondělí 1. října 2018

Recenze kosmetiky | Vyživující tělové mléko s výtažkem z ovsa


A máme za sebou poslední státní svátek do Vánoc, který nevyšel na víkend. Musím říct, že počasí se u nás vyvedlo. V pátek dvacet tři stupňů, což je paráda vzhledem k tomu, že je konec září, kéž by to tak zůstalo i nadále, ale ono ne, už v sobotu teplota spadla o hodně níž. A že to bylo poznat, zašli jsme s přítelem pouštět draka, bohužel nebyl ten správný vítr na našeho těžkého, tak se mu moc do vzduchu nechtělo a já mezi všemi těmi pokusy pořádně promrzla. Zachránil mě až nápoj horká brusinka na který jsme si zašli do restaurace. Díky za něj :)

No a vzhledem k tomu, že nám začíná chladnější část roku, je taky potřeba se více starat o svou pokožku. Dnes se zaměřím na vyživující tělové mléko s výtažkem z ovsa od Yves Rocher. Bylo jedním z výrobků v srpnovém BeautyBoxu YR. Ovšem není to poprvé, co toto tělové mléko zkouším. Už před nějakou dobou jsem jej měla koupené, takže vyzkoušené ho mám dobře.


Tělové mléko slibuje pocit hladké a zdravé pokožky a má mít zklidňující a vyživující vlastnosti. Oves má vlastnost uchovávat glycidy, které pomáhají obnovovat buněčný cyklus. Pro velmi suchou pokožku. Pokožka má být dlouhodobě vyhlazená, jemná a pružná, zároveň mizí pocit pnutí. Doporučuje se používat denně na celé tělo. Více než 94% složení je přírodního původu což se mi moc líbí

Velikost balení je buď 200 ml nebo 390 ml. Poprvé jsem si koupila menší, byla jsem zvědavá jaké tělové mléko bude. V boxu YR bylo ovšem velké balení, které je dle mého názoru lepší. Líbí se mi pumpička, která je velice praktická a pohodlná pro používání. U menšího mi vadilo to, že když jsem měla mastné ruce, obal jsem měla celý upatlaný a klouzal mi z ruky. Za pumpičku jsem proto u většího balení moc ráda.


Za mě velká spokojenost s tělový mlékem. Pokožku jsem měla vždy velice suchou a kolikrát se mi i odlupovaly šupinky kůže. Po pravidelném používání tohoto tělového mléka pro velmi suchou pokožku se vše zlepšilo. Moc dobře hydratuje, ale zároveň nezanechává na kůži mastný film a skvěle se vstřebává. Má bílou barvu, je tak akorát husté a velmi lehce se roztírá. S popisem vůně je to ale složitější, vlastně ji vůbec nedokážu nějak pojmenovat. Ze začátku mi nebyla až tak příjemná, ale postupem času jsem se do ní zamilovala. Je pro mě taková nezvyklá, ale krásná a nijak nevtíravá. 


5 komentářů:

  1. Mám tělová mléka od YR moc ráda, jsou hodně příjemná, věřím že i tohle bude super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tělová mléka od YR jsou moc fajn. A tady jsem nadšená z té pumpičky :)

      Vymazat
  2. It looks so nice, I'd like to try it!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tělové mléko od YR jsem ještě nezkoušela, ale jak tak čtu, docela by mě lákalo, značku mám moc ráda.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat