středa 27. února 2019

Cosmetic Haul # 5 | Yves-Rocher


Ano, hned na začátku se musím přiznat, zase jsem neodolala a nakoupila kupu věcí od Yves-Rocher. No, vlastně to musím upřesnit, sice jsem si toho objednala fakt hodně, ale spousta věcí byly taky dárky k nákupu. Možná ještě víc, než jsem si toho sama objednala.

Vzhledem k tomu, že jsem si zamilovala BeautyBoxy, tak jsem tuto objednávku dělala hlavně kvůli novému lednovému boxu s názvem Ledové království. YR ovšem uvedlo spoustu novinek a tak jsem neodolala a pořídila si i pár z nich. A jak jsem již psala, k tomu jsem dostala spoustu dárků.
Jako první a jasnou volbou byl lednový box s názvem Ledové království. Tyto boxy mě opravdu baví. Jejich systém prodeje se před nějakou dobou změnil ze speciální stránky pro boxy na běžnou stránku YR což je rozhodně lepší.


A teď už jarní novinky kterým jsem neodolala




Sprchový gel broskev & anýz


Parfémovaný sprej na tělo a vlasy broskev & anýz


Rozjasňující maska


Krém na ruce lotosový květ & šalvěj a také krém na ruce malina & máta, ten ale není novinka.


A dostávám se k dárkům


Za nákup nad 250,- Kč jsem si vybrala anti-age krém proti vráskám, sice mi vrásky ještě nic neříkají, ale bylo to tak jediné, co mě zaujalo. A za nákup nad 899,- Kč jsem si vybrala sadu pro hydratovanou pokožku která obsahovala sprchový olej a vyživující tělové mléko na velmi suchou pokožku.


Zimní sada, ta obsahovala hrneček, deku a parfémek.


Poslední z věciček byla paletka očních stínů, která mne velice mile překvapila. Z toho jsem byla fakt na větvi. Zadarmo jako dárek? To jako fakt? No super.


Celkově jsem s nákupem velice spokojená. No více než jen spokojená. Tolik věcí a hlavně dárků? Prostě skvělý obchod a skvělá kosmetika YR.

10 komentářů:

  1. ja proste milujem asi všetky produkty od Yves Rocher <3 krásne fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, nikdy nevím, co si dříve vybrat :) A děkuji :)

      Vymazat
  2. Tedy dárků jsi k nákupu dostala fakt hodně. A tůj článek mi připomněl, že mi od YR nechodí žádné nabídky, i když jsem se u nich před Vánoci zaregistrovala :-(. Budu si muset dojít něco koupít a při té příležitosti se poptat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se poptej, protože někdy mají fakt super akce v kamenných prodejnách a je škoda toho nevyužít :)

      Vymazat
  3. Wow, tak to je super, miluju Yves Rocher, takže dárky by mě taky potěšily :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já byla nadšená jako malé dítě :) Kolegyně v práci mi říkala "ani mi to neukazuj, já to nemůžu vidět." Ona tuhle značku taky miluje a vlastně díky ní ji znám já :)

      Vymazat
  4. Yves Rocher naprosto zbožňuju :-) ten meruňkový sprchový gel voní dokonale :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Wonderful products,I love that brand :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes, their products are amazing, I also love this brand :)

      Vymazat