úterý 5. března 2019

Avon 1 / 2019


Ahoj všichni, vzhledem k tomu, že u nás dnes naprosto příšerně foukalo (v práci jsem dokonce měla strach, že se na mě vysypou ty naše úžasné staré okna které se běžně nedají ani otevřít)  a venku se nedalo nic moc dělat, tak jsem si odpoledne konečně zase sedla k počítači a byla schopna sepsat zase nějaký ten článek.
Tentokrát to bude o tom, co jsem si pořídila v únoru z Avonu. Vlastně jsem ani neměla v plánu si něco objednávat, jen jsem si říkala, že prolistuju katalog, ale ejhle, nakonec jsem se trochu rozšoupla. Navíc paní od které beru výrobky z Avonu dává celkem velké slevy, takže jsem měla vše o dost levnější oproti katalogovým cenám.

Vůně
Vůně do kabelky
Tělové mléko

Pořídila jsem si sadu Rebel, která obsahovala vůni v plném balení, vůni do kabelky a tělové mléko. Za tu cenu super a navíc mi strašně hezky voní. A taky to balení velké vůně se mi moc líbí, je to taková designovka a ozdoba na mojí poličce.



Další z věcí, které jsem si vybrala jsou dvě tekuté rtěnky. Jak mi dorazily a já viděla ty barvy, říkala jsem si, že jsou až trochu moc odvážné, ale přesto se mi zamlouvají, tak jsem zvědavá jak mi budou slušet nebo neslušet :)



A jako poslední mi dorazila rtěnka LUXE. Ta barva je naprosto úžasná. A taky to balení je pěkné. Jsem na ni zvědavá, protože z Avonu jsem snad ani žádnou rtěnku nikdy neměla.

A co vy nakupujete v Avonu nebo máte raději obchody, kde si pěkně všechno zboží prohlédnete?


12 komentářů:

  1. V poslední době už moc Avon nekupuju, ale nedávno mě zaujala taky jedna vůně a kupodivu je skvělá, je to Ultra Sexy. Ty tekuté rtěnky mám taky, snad 5 odstínů. Myslím, že ten tmavý mám dokonce stejný. Jen mě zklamala výdrž, jsou rychle pryč. Jsem zvědavá, jak ti budou sedět :)
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky v poslední době moc nenakupovala, ale tohle mě fakt zaujalo. Tak to je škoda, že rtěnky moc nevydrží :(

      Vymazat
  2. Rebel voní krásně, a ty rtěnky od mark. jsou super, mám doma taky jednu, sice nevydrží tolik ale jsou příjemné :) Avon mám ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, rebel voní fakt moc hezky :) S výdrží rtěnek je to škoda, vypadají totiž fakt hezky.

      Vymazat
  3. Máš ty přírůstky hezky barevně sladěné. Mě nejvíc zaujala ta rtěnky - krásná barva. Velké balení vůně má fakt moc hezký obal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, vidíš, ani mi nedošlo jak to ladí :) Rtěnky mě taky moc zaujaly, ale zatím jak tak čtu komentáře, ta výdrž nic moc, tak uvidíme.

      Vymazat
  4. Raz za čas si niečo z Avonu objednávam :-) Inak tá vôňa je skvelá :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě teď moc neobjednávala, nebo spíše vůbec, až teď po delší době :) Je super a hlavně krásně voní .)

      Vymazat
  5. Wonderful products,I love that brand :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z Avonu som si nič neobjednávala už poriadne dlho :) Tu ma najviac zaujali tie tekuté rúže, vyzerá to na zaujímavé odtiene :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky ne, teď to bylo po fakt dlouhé době :) Tekuté rtěnky jsou super, ale jak tady čtu v komentářích výdrž nic moc, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat