středa 20. března 2019

Cosmetic Haul # 6 | Rossmann


Ahojky holky, dnes to bude jen takový kraťoučký článek, ale prostě jsem ho musela napsat, protože jsem z tohoto nákupu neskutečně nadšená. Měla jsem dnes trochu volného času, tak jsem se po delší době vydala do drogérie Rossmann a omrkla, co tam mají pěkného. No, měli tam fakt hodně krásných věcí, ale já si nakonec vybrala dva kousky z dekorativní kosmetiky, které jsem už delší dobu chtěla zkusit.
První, co jsem si vybrala je ultra matná tekutá rtěnka L'Oréal Paris v odstínu 858 Oh My Choc! V obchodě se mi ta barva zdála trochu jiná, než doma, když jsem si ji hned zkoušela, je trochu tmavší, ale i tak dokonalá :) A ta vůně, ta je fakt boží, nejradši bych tu rtěnku snědla.


Druhou věcí, co jsem si vybrala je rtěnka Maybelline odstín 376 Pink For Me. Barva je skvělá, sice jsem se celkem dlouho rozhodovala zda tuto nebo 379 Fuchsia For Me, ale nakonec zvítězil odstín 376.


Samozřejmě jsem si tekutou matnou rtěnku od L'Oréal a rtěnku od Maybelline hned zkoušela a ukazovala příteli jak v nich vypadám. No, když viděl odstín 858 Oh My Choc! trochu se zděsil, protože u mě není zvyknutý na takové tmavé barvy, musel to chvíli rozdýchávat :D

A která se více líbí vám?

9 komentářů:

  1. Moc krásné rtěnky, ty barvy jsou boží ♥ ani jednu jsem nezkoušela :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka od Maybelline vypadá hodně dobře, je to takový můj odstín a mám ráda tyhle typy rtěnek. Ta od Loreal se mi líbí také, ale nejsem si jistá, jestli bych ji unosila :)
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že praktičtější barva rtěnky je ta od Maybellin a nosím ji častěji než tu od Loreal :)

      Vymazat
  3. Ta barva rtěnky 858 Oh My Choc je naprosto úžasná! Nestírá se rychle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydržela mi na rtech celkem dost dlouho, takže výdrž zatím fajn, ale moc jsem ten den nejedla, tak ještě uvidím, jak se bude stírat při jídle. :)

      Vymazat
  4. Tak ten tekutý rúž od L´Oréal mám myslím doma aj v tom istom odtieni a musím s tebou súhlasiť, tá vôňa je dokonalá :) Akurát som si nie stále istá, či som s tým odtieňom spokojná

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem jsem si při prvním pohledu na mé natřené rty říkala, že to asi fakt není ono, no a přítel se trochu lekl :D Ale celkem jsem si zvykla, ovšem nenosím ji tak často jako rtěnku od Maybelline.

      Vymazat