středa 27. března 2019

Recenze kosmetiky | tianDe čistící náplast na nos


Ahoj holky, dnes bych vám ráda představila čistící náplast na nos od značky tianDe. Spousta z vás už ji možná zná, ale kdyby náhodou někdo nevěděl, tak jsem si řekla, že sem na blog tuhle malou recenzi dám.
Kosmetiku tianDe jsem ještě před rokem vůbec neznala, dostala jsem se k ní díky mamce, která začala přípravky od této značky používat a velice si je chválila. Abych vám ji trochu přiblížila, jedná se kosmetiku, která čerpá sílu z bylin Altaje, Tibetu a Číny. Je hodně zaměřená na přírodní složky, najdete zde od dekorativní kosmetiky, přes přípravky na tělo, obličej, vlasy, přípravky na akné až po léčivé náplasti. Je toho opravdu spousta.


Já nedávno zkoušela čistící náplast na nos Bambusové uhlí. Cena není vůbec vysoká, 39,- Kč a pokud znáte někoho, kdo je registrovaný u tianDe, můžete ji mít ještě levněji, což je super, pokud vám ji za levnější cenu ale dá.

Popis výrobce:
Má vynikající absorpční schopnost, jemně odstraňuje tečky a nečistoty z povrchu pokožky, čistí a stahuje póry. Náplast vytváří efekt obkladu a stimuluje tak látkovou výměnu v buňkách kůže, normalizuje rovnováhu vlhkosti díky obsahu aktivních složek. Dělá pleť čistou a svěží.

Používá se tak, že se z náplasti odstraní ochranná fólie a nalepíte ji na čistou a navlhčenou oblast nosu. Sundává se po 10 - 15 minutách. Používat se má dle potřeby 1 - 3 krá týdně.


Když jsem tuto náplast používala poprvé, připadala jsem si jako tele. Říkala jsem si, jak mám tu náplast přilepit na nos, když podle obrázku je černá barva nahoře a šedá taková jako tkanina tudíž přilepená na nose. To prostě nemůže ani za nic držet, a taky nedrželo :D Nakonec jsem se musela smát, jak jsem hloupá, že to snad patří na opak a na obrázku je to prostě blbě vyfocené.

Sundala jsem ji po 15 minutách a světe div se, něco z černých teček na ní zůstalo. Samozřejmě to nebylo tak, že bych si sedla na zadek z toho, jak mám najednou čistý nos, ale fajn, ono to fakt funguje a některé černé tečky jsou fuč. A při pravidelném používání je to čím dál lepší. Takže určitě s klidným svědomím doporučuji :)

26 komentářů:

  1. To je super, třeba někdy vyzkouším když budu mít možnost :) taky mám problém z černými tečkami a zkouším všelijaké produkty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je typ výrobku, který jsem nikdy nepoužívala (a už asi ani nezačnu ;-)).

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem masku a dostala z ní šílenou alergickou reakci. Sice hlásá něco o přírodě, ale je to chemický hnus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já musím říct sama za sebe a známé, že jsme spokojeni, pravidelně si objednáváme každý měsíc, už jsem pár výrobků vyzkoušela a super. Ale samozřejmě každý na to máme svůj názor a hlavně své vlastní zkušenosti a víme, zda nám to pasuje či ne.

      Vymazat
  4. Podle mého názoru je nos přesně takovou tou částí obličeje, kterou spousta lidí nemá rádo, protože se jim nelíbí, jak zrovna ten jejich nos vypadá, a tak se to snaží všemožně upravovat, viz. třeba toto. Právě tyhle náplasti ale vypadají docela zajímavě, bohužel u mě by ale asi neměly moc využití, proto nad koupí nebudu snad přemýšlet a třeba mě inspiruje něco v dalších článcích :)

    OdpovědětVymazat