úterý 2. dubna 2019

Cosmetic Haul # 7 | DM drogérie


Ahojky, tak co, jaký byl apríl? Napálil vás někdo? Mě letos ne, bylo to hlavně tím, že jsme 1. dubna s přítelem proleželi v horečkách, takže jsme neměli ani jeden náladu na nějaké žertíky. A holky v práci měly smůlu, letos jsem jim a těm jejich srandičkám utekla.
Ovšem před aprílem jsem v březnu stihla ještě jeden nákup. A to v pátek cestou od doktorky, když jsem měla trochu času, než pojedu domů řekla jsem si, že se stavím do DM drogérie. Už jsem tam nějakou dobu nebyla, tak jsem měla tak trochu absťák :D Jé, jaké to jsou pro mě muka, tolik kosmetiky a já nevím, co si dříve vybrat, ale vzhledem k tomu, že jsem měla pouze trochu času, musela jsem výběr uspíšit.


Nakonec jsem si vybrala sprej na vlnité vlasy od Balea. Na ten jsem dost zvědavá, zda mi vylepší mé jemně vlnité vlasy nebo ne. Vzhledem k té ceně moc nevím, co čekat i když tuto značku mám ráda.


Jako další jsem si vzala parťáka ke spreji na vlnité vlasy a to šampón. Říkala jsem si, že když už chci vytunit ty vlny, tak pořádně a dvojitá péče snad pomůže :)


Maska na vlasy schönheitsgeheimnisse s kokosovou vodou. Vybrala jsem si tuhle, protože vůni kokosu zbožňuju. Balení je fajn jednorázové velikosti 20 ml, takové roztomilé.


Jako poslední jsem chtěla zkusit náplasti proti akné. Vzhledem k tomu, že akné mě trápí takřka pořád, naštěstí ne zdaleka v takové míře jako v pubertě, ale i tak je to nepříjemné, sáhla jsem po tomto produktu. Už jsem zkoušela náplasti na nos proti černým tečkám od tianDe a ty jsou fakt super, tak uvidíme, jaké budou tyto.

Nakonec to byl takový rychlí nákup s úlovkem čtyř kousků, které na mě čekají, až je otestuju.

4 komentáře:

  1. Koukám, že tě taky na začátku jara převálcovala nějaká choroba. Mně končí neschopenka dneska :-). A zvládla jsem během ní jen nákup v lékárně :-). Ale nedostatkem kosmetiky nijak nestrádám, takže to ani nevadí (zato džíny bych nové potřebovala aktutně ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ta maska na vlasy by se mi hodila :) a jinak produkty Balea jsou podle mě skvělé :)
    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  3. Balea má některou kosmetiku hodně skvělou, ale co se týče vlasové, moc s ní dobré zkušenosti nemám:-/. Takže se určitě budu těšit (pokud bude:D) na recenzi :-).

    OdpovědětVymazat