pondělí 11. března 2019

Recenze kosmetiky | Hydratační krém a peeling na ruce s bio arnikou


Ahoj všichni, to byl v noci ale vítr, co? Měla jsem strach, aby nám to náhodou neodneslo střechu a celou noc jsem nespala. Po příchodu do práce jsem ale zjistila, že jsem nebyla jediná, holky byly taky nevyspané, takže to tam dnes vypadalo. Pořád jsme zívaly, ani kafe nepomohlo. Naštěstí dělám v kanceláři a nepřicházím do styku se zákazníky, představa, že bych při nějakém vyřizování pořád otvírala pusu (uá, uá, uá, co pro Vás mohu udělat?) No bylo by to vskutku zábavné.
Vzhledem k tomu, že dělám v kanceláři, denně mi projde rukama několik tisíc papírů, je to pořádné množství a tím moje ruce neskutečně trpí. Neustále jsem je měla suché a pokožka na nich mě neskutečně tahala, nebo jak to mám přesně napsat, byla taková napjatá, suchá a celkově nezdravá. To se ovšem změnilo v momentě, kdy jsem začala používat péči na ruce od Yves Rocher, Peelingový olej na ruce s bio arnikou a Hydratační krém na ruce s bio arnikou.


Peelingový olej na ruce s bio arnikou slibuje obnovu a hydrataci pokožky rukou. Velikost balení je 75 ml což je takové optimální vzhledem k tomu, že se používá maximálně dvakrát do týdne. Otevírání je klasické, víčko se odklopí a je to.


Konzistence mi připadá olejovo-krémová řekla bych. Má světloučce hnědou průhlednou barvu s tmavými kousky peelingu.

Aplikuje se na suchou pokožku rukou 1 - 2 týdně. Nevím proč, ale mám neustále potřebu si mnout ruce, je to takové příjemné, sice si připadám, jako bych měla ruce celé zapatlané ale i tak super. Po pár minutách vše pořádně opláchne a hurá, krásné hladké a vyživené ruce jsou na světě.


Za sebe musím říct, že lepší peeling na ruce jsem zatím neměla. Jsem naprosto nadšená, vůně je taky moc příjemná a určitě si peeling pořídím znovu.


Hydratační krém na ruce s biio arnikou je super parťák k peelingu. Slibuje hydrataci a ochranu rukou. Balení má velikost 75 ml a otevírá se stejně jako peeling.


Konzistence je řidší krémová bílé barvy. Má velice příjemnou vůni.


Krém používám několikrát denně, poměrně rychle se vstřebává a nezanechává mastný film. V kombinaci s peelingem je bezkonkurenční.

16 komentářů:

  1. Já jsem od YR měla zimní krém s arnikou a byla jsem v podstatě spokojená. Peelin na ruce jsem naopak neměla žádný - ani od YR ani jinou značku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě doporučuju zkusit peeling na ruce od YR :) Zimní krém s arnikou jsem nezkoušela.

      Vymazat
  2. S arnikou jsem od YR ještě nic neměla, ale jinak tuto značku zbožňuji a používám denně. Hlavně čistící gely na obličej nemají konkurenci :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, YR je skvělá značka, miluju od nich snad vše a hlavně dvoufázový odličovač :)

      Vymazat
  3. Wonderful products, great review:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hydratace pokožky je důležitá nejen v zimě, jak hodně lidí tvrdí, ale i v létě, protože všudypřítomná horko naší pokožce taky není úplně prospěšné. Doporučila bych spíše přírodní produkty, třeba tady lze toho hodně najít. V zimě je to ale obzvlášť důležité, protože třeba já jsem naprosto nešťastná z té neustále popraskané kůže, které už naštěstí umím předcházet mnohem lépe. V létě hlavně nezapomenout na opalovací krémy a bude to dobré :)

    OdpovědětVymazat