středa 20. února 2019

Faberlic 1/2019


Upřímně o téhle kosmetice jsem před tím absolutně neslyšela. Jednou tak na mě vyskočila reklama na Facebooku, tak jsem na ni klikla a heleme se, mají opravdu hodně produktů.

Zjistila jsem, že je to vlastně něco jako Avon nebo Oriflame akorát je to Ruská firma. Kosmetiku vyrábějí v Itálii a prostředky pro domácnost v Německu. Pro zaregistrované je sleva formou cashbacku.



Rovnou jsem se zaregistrovala a hurá, mohla jsem nakupovat. Jenže co si vybrat? No, a tak jsem svoji první objednávku tak trochu přešvihla. Říkala jsem si, že alespoň zkusím nějaké produkty. Líbilo se mi, že mají od každého něco, ať je to dekorativní kosmetika, tělová kosmetika, tak také prací a úklidové prostředky pro domácnost, oblečení, barvy na vlasy.


Navíc ceny jsou naprosto skvělé a když jsem si ještě odečetla Cashback, tak je to úplně super. Pro mě hodně věcí levnějších než např. Avon nebo Oriflame :) Otázka je, jaká bude kvalita.

A teď podrobněji, co jsem si objednala. Vybrala jsem si dvě plátýnkové masky na obličej, denní a noční krém na obličej 20+, krém na oční okolí 20+, metalickou tekutou rtěnku, sprchový gel s tělovým olejem Spa, deodorant a sadu péče o ruce.


Dále jako dárky za pár korun k objednávce nad určitou hodnotu: Vůni mandarinka, zubní pastu, řasenku, lesk na rty, lak na nehty balzám na rty, tělový peeling a nějaký krém pro muže :)


Také jsem měla možnost si objednat vzorky čistících a pracích prostředků. Vzala jsem si tedy jednu tabletu do myčky, vzorek čističe na trouby a varné desky a také prací prostředek.


Jako poslední jsem si vybrala nějaké ty vzorky kosmetiky jako jsou šampóny, krémy, vzorky rtěnek a vůní.


4 komentáře:

  1. To sis objednala na úvod docela slušný balík :-). Předpokládám, že po vyzkoušení budou recenze ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala jak to přišlo, že toho je fakt hodně :) Ale za ta ceny to stálo. Recenze určitě budou :)

      Vymazat
  2. Vypadá to moc hezky, těším se na recenze, kosmetiku vůbec neznám :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji právě taky vůbec neznala, ale už teď jsem mile překvapená :)

      Vymazat