neděle 7. října 2018

DM box | Září 2018


Hurá, máme tady další DM box, ale že to byly nervy objednat si ho. Když se mi konečně podařilo ho přidat do košíku, nešel mi zase odkliknout další krok, musela jsem pořád dokola mačkat další až se mi to snad na sté povedlo. Bohužel poté u dalšího kroku nastala ta samá situace a opakovala se to až do samého konce. Trvalo mi to snad dvacet minut, než se mi box podařilo objednat a zaplatit. Na stránkách byl asi pořádný nápor :) Není se čemu divit.


Jako vždy mi boxík přijde velice povedený. Za 149,- tolik výrobků, no prostě paráda, kdo by tomu odolal. Zlákala jsem na něj dokonce i kolegyně v práce, jedné ale bohužel nedorazil, dala platbu na dobírku, na stránkách jí to napsalo, že objednávka byla přijata, ale do dnes ji nedorazil, tak chudák jen koukala a záviděla.




Tentokrát je krabice opravdu nádherná, no kde já je budu za chvíli skladovat, nedokážu je vyhodit, ale ještě pár a nevím kam s nima :) A co vlastně box obsahoval?


Pečující micelární vodu od Garnier v balení 400 ml. Tu budu mít na hodně dlouho.


TRESemmé šampon na vlasy v balení taktéž 400 ml.


Antiperspirant Nivea Black and White. Na ten jsem velice zvědavá, dá se totiž používat ihned po oholení podpaží a neměl by dráždit, což je super.


Bio heřmánkový čaj. Čaje miluju, sice nehraju na Bio Bio, ale možná bude lepší než ten ne Bio :)


Dove body lotion. Paráda, další výrobek, který bych si normálně v obchodě nekoupila, ale když jsem ho měla v balíčku, moc ráda vyzkouším.


Lak na nehty Catrice, no moje úchylka laky na nehty, tudíž velká spokojenost, sice si s ním budu lakovat nehty na nohou, protože mám umělé nehty na rukou, ale i tak velká radost.


Korektor trend it up, za ten jsem ráda, vzhledem k tomu, že jsem si nedávno nakoupila hromadu dekorativní kosmetiky, chci se začít trochu víc líčit než jen tužka na oči, řasenka a stíny  :)


Make-up od Essence, ideální parťák ke korektoru.


Batiste suchý šampon. Další z výrobků na který jsem zvědavá. Zrovna jsem si totiž pořídila Magic Shampoo od L'oréal Paris a zatím nic moc.


Nature Box mini tělové mléko, momentální novinka na kterou jsem koukala v DM, ale nakonec si ji nekoupila a voila, bylo v boxu.


Sprchový gel avokádo a jakoha od Balea, vůně krásná, uvidíme, jaké bude.


A nakonec vzorek vůně od Naomi Campbell.

29 komentářů:

  1. Obsah opět super, bohužel jsem teď box nestihla, jelikož jsem byla na dovolené, tak snad příště :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím pěsti, aby se ti příště podařil objednat :) Stojí fakt za to.

      Vymazat
  2. To, že byly problémy při objednání boxu, jsem četla i na nějakém jiném blogu. Nějak to nemají úplně vychytané. Já se tentokrát ani nepokoušela. Objednala jsem si podzimní Glanc box, tak musím taky nějakou kosmetiku spotřebovat, aby se mi to tu nehromadilo... Ale obsah je pěkný a ta krabice super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, problémy s objednáním byly fakt velké, vypadalo to, že objednávka vůbec nepůjde odeslat. Kolegyně z práce, která si objednávala zároveň se mnou, ale na dobírku, tak jí třeba vůbec box nedorazil.

      Vymazat
  3. Ach jo :D já ten dm boxík asi nebudu mít nikdy :D. Vždy zapomenu, ale obsah boxu vypadá fakt dobře! :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím pěsti, aby se Ti příště podařilo objednat :)

      Vymazat