neděle 24. února 2019

Good Bye | Leden 2019


A máme za sebou poslední únorový víkend. Tentokrát nebyl vůbec tak teplý jak ten předchozí, ale i přes to na únor, super. Já si sice moc neodpočinula, v sobotu jsme s přítelem byli v jeho stolařské dílně, kupodivu i já jsme pomáhala, už umím olepit a očistit hrany :D Dám tomu ještě tak stokrát a možná si budu schopna i sama nařezat a složit kuchyňskou linku :) Po návratu z dílny jsme se pustili do ustavování přítelem vyrobeného nábytku do pracovny a věšení koupelnové skříňky (taky vyráběl přítel) s umyvadlem na stěnu a samozřejmě připojení odpadu. Práce až nad hlavu. No a v neděli jsme pokračovali nákresem 3D modelu kuchyňské linky pro zákazníky.

Ale teď už konečně k tomu, o čem vlastně tenhle článek má být a to o tom, co za kosmetiku jsem během ledna spotřebovala. Když jsem se tak na ty tři prázdné obaly dívala, říkala jsem si, že je to tragicky málo. Ale co, aspoň něco.


Vyživující tělové mléko Yves Rocher pro velmi suchou pokožku. Měla jsem menší 200 ml balení. S tímto výrobkem jsem byla naprosto spokojená. Mléko skvěle vsakovalo do pokožky a ta nezůstávala vůbec mastná. Akorát jsem ho vypotřebovala celkem rychle. Koupila bych si tento výrobek znovu? Rozhodně ANO



Nivea MicellAir Expert dvoufázový odličovač očního make-upu. Velikost balení jsem měla 125 ml. Odličovač byl v jednom Dm boxu a musím říct, že jsem byla nadmíru spokojená. Make-up sundával fakt dobře a nezanechával mastný film. Koupila bych si tento výrobek znovu? ANO



Sprchový gel Maracuja Yves Rocher. Pouze limitovaná edice. Vůně byla naprosto úžasná, z koupelny jsem se přenesla do letního tropického ráje. Koupila bych si výrobek znovu? ANO

Takže celkově bych si všechny výrobky, které jsem spotřebovala v lednu klidně pořídila znovu, super bilance 3:0.

4 komentáře:

  1. Já o moc víc prázdných obalů za měsic nenashromáždím. Proto taky tenhle typ článů dělám většinou jen jednou za kvartál :-). Všechny produkty vypadají dobře, ale inspirovat se asi zatím nebudu - sprcháče, tělové mléko i odličovač očí mám ještě v zásobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě mívám o něco více prázdných obalů, ale tentokrát to bylo nic moc. Taky mám v zásobě sprcháče, tělové mléka... nebo spíše mám mraky zásob :) Ovšem už teď mám v plánu pořídit si novou limitku od Manufactura a jednou z věcí bude určitě sprcháč :)

      Vymazat
  2. Super tipy, miluju sprcháče od Yves Rocher a ráda se k nim vracím :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám sprcháče od YR taky ráda, moc hezky voní a celkově jsou fajn :)

      Vymazat