úterý 20. února 2018

Přečteno | Leden 2018

Tenhle článek bych chtěla zveřejňovat každý měsíc, moc ráda totiž čtu a proč se o to, co jsem přečetla nepodělit? Kolikrát jsou to knížky, které určitě hodně z vás už četlo, ale já se k nim dostala teprve teď, nebo to jsou knihy, které mám moc ráda a čtu je už po několikáté. Někdy toho přečtu za měsíc celkem hodně, ale někdy na to nemám moc náladu a nepřečtu třeba vůbec nic.
Nejraději mám fantasy - upíři, vlkodlaci, víly a vlastně jakékoliv nadpřirozené bytosti, ale nebráním se i jiným žánrům.


Stínová královna

Autor: C. J. Redwine
Série: Havraní říše
Díl: První
Originální název: The Shadow Queen

Stínová královna
Po matčině smrti se život korunní princezny Lorelei dramaticky změní. V zájmu posílení odvěkého spojenectví její rodné Havraní říše a sousedního Morcantu se Lorelein otec znovu ožení, a sice se sestrou zesnulé královny, Irinou.
Zpočátku se zdá, že je všechno v nejlepším pořádku: panovník Havraní říše i jeho dvě děti jsou 
konečně šťastní. Irina však pomocí temné magie postupně ovládne celý zámek včetně krále, jenž se stává pouhou loutkou, závislou na vůli své manželky. Lorelei, která po své matce zdědila magické schopnosti, poznává v mocichtivé maceše silnou soupeřku. Poté, co Irina krále zabije a zmocní se trůnu, Lorelei a jejímu bratrovi nezbývá než utéct a žít ve vyhnanství. Postupně získává na svou stranu nejen vesničany sužované Irininou krutovládou, ale i mladého krále Kola, vládce Eldru, obývaného Dračím lidem.
Lorelei ví, že proti Irině může bojovat jen jedinými zbraněmi – a to kouzly a černou magií. Musí však být rychlejší, důvtipnější a silnější než Irina a v boji o trůn Havraní říše je ochotná obětovat i to nejcennější – svůj vlastní život.
 

Můj názor:
Tak tady ta kniha mě teda vůbec nezaujala, ze začátku jsem se absolutně nemohla začíst a byl to pro mě boj vůbec pokračovat ve čtení. Nakonec jsem to ale nevzdala a knihu zdárně dočetla. Neříkám, že mě na ni vůbec nic nebavilo, dalo se tam najít pár dobrých stránek, ale převládalo spíš to horší. Nápad na příběh nebyl špatný, ale prostě to nebyl můj šálek kávy. 


Hodnocení: 2 hvězdičky z pěti

Tak tohle je právě ten případ, kdy jsem toho opravdu moc za měsíc nepřečetla. Možná to bylo tím, že jsem se přes tuhle knihu nemohla prostě prokousat a když jsem to nakonec zvládla, neměla jsem náladu hned začínat číst nějakou jinou.

Žádné komentáře:

Okomentovat