úterý 13. února 2018

Poprvé v Yves-Rocher

Kolem obchůdků Yves-Rocher jsem vždycky chodila a jen toužebně zírala dovnitř. Říkala jsem si, že kosmetika takové francouzské značky musí být drahá, sice kvalitní ale prostě drahá. Až jednou jsme se v práci bavily s kolegyní a ona mi začala vykládat právě o Yves-Rocher, ukázala mi balzám na rty, půjčila krém na ruce a řekla, že tam mají spoustu parádních věcí a za velice příznivé ceny. Balzám na rty krásně voněl a krém na ruce byl taky skvělý, nedalo mi to a ''donutila'' jsem přítele, aby mě vzal co nejdříve se do tohoto obchůdku podívat. Konečně jsem neprošla jen kolem, ale vešla dovnitř! A že to bylo něco, ta nádherná vůně všemožné kosmetiky, jen mi oči přecházely a nevěděla jsem, kde se koukat a co očichat dříve :)

Bohužel jsem neměla tolik času jako bych potřebovala, tak jsem popadla hydratační krém na ruce, který jsem už zkoušela od kolegyně a věděla, že je skvělý a šla zaplatit k pokladně.


Jaké to pro mě bylo překvapení, když jsem se od milé paní prodavačky dozvěděla, že mají věrnostní program do kterého když se přihlásím budu moci sbírat věrnostní body za nákupy, získávat zajímavé dárky... Přítel, tak ten se jen řehtal, (jsem totiž neskutečně ulítlá na věrnostní programy, těch kartiček co už mám :D o tom možná někdy napíšu) věděl, že se samozřejmě zaregistruju.


Registrace je velmi jednoduchá, v obchodě do jejich formuláře stačí vypsat osobní údaje, poté dostanete věrnostní kartičku na kterou se sbírají razítka. Za každých 100,- Kč nákupu je jedno razítko. Jsou celkem tři úrovně viz. foto.



Jako dárek za registraci jsem dostala vzoreček krému a k dalšímu nákupu nad 59,- řasenku a také slevu 40% na jeden kosmetický výrobek z péče o obličej a 40% na jeden kosmetický výrobek dle výběru, sleva ovšem neplatí na výrobky označené zeleným bodem.

Už teď se nemůžu dočkat dalšího nákupu, mám pár tipů, které chci rozhodně vyzkoušet.

YVES-ROCHER, tak to je pro mě fakt obchod snů.

Žádné komentáře:

Okomentovat