úterý 8. května 2018

Recenze kosmetiky | s-he stylezone - Lesk na rty a lak na nehty



Ahojky, dneska máme zase jeden volný den v týdnu navíc, což je super, myslela jsem si, že se budu opalovat, ale vzhledem k tomu, že u nás je celkem pod mrakem, tak tenhle můj plán padl. Tak jsem se rozhodla alespoň napsat nový článek na blog. Je to už nějakou dobu, co jsem si koupila lak na nehty a lesk na rty od značky s-he stylezone. Je do další ze značek dm drogerie. Žádné výrobky od této značky jsem ještě neměla, tak proč je nezkusit.


Lesk na rty pure matt

Lesk na rty pure matt mě uchvátil svojí barvou už na první pohled, takže jsem ho v obchodě prostě nemohla nechat. Vybrala jsem si barvu… Tak a teď trochu nechápu to jejich označení. Jediné čísla, které jsem na obalu našla jsou 7070 a 139/210. Že by označení barvy? Škoda, že odstíny nemají pojmenované, mám to raději.



Lesk na rty je hustý, ale na rty se mi roztíral řekla bych lépe než Lip Cream od trend IT UP – recenze zde. Rty jsou tak napůl, ani ne úplně vysušené, ale taky ani úplně hydratované, není to ovšem nic hrozného. Výdrž je tak kolem tří hodin, když člověk jí a pije. Alespoň u mě takovou dobu na rtech vydržel. Obtisky zanechává, tak pozor, koho budete líbat :D

Lak na nehty perfect metallics

Lavička je klasická skleněná tvaru kvádru se stříbrným vrškem. Štěteček je pro mě celkem tlustý a takový neohrabaný, mám raději tenčí, se kterými se mi mnohem lépe manipuluje.

Barvu laku na nehty jsem si vybrala číslo 120. Je naprosto úchvatná, mění se od zlaté, přes růžovou až k oranžové. Bohužel konzistence je hodně řídká, sice se tím lak dobře nanáší, ale první vrstva absolutně nekryje, druhá vrstva už je trochu lepší, ale je potřeba nejméně tří vrstev, aby barva laku nehet zcela překryla a neprosvítal. Další negativum tohoto laku pro mě bylo schnutí. Schnul opravdu hodně dlouho, takže lakování se protáhlo opravdu na dlouho. Než zaschla každá vrstva, a když si vezmu, že jsem musela dát tři, aby lak dobře kryl, tak to na mě vážně nebylo. Navíc i po dvou hodinách, kdy jsem měla nehty nalakované, se mi do laku tvořily otisky, takže děs.


Výdrž nebyla vůbec závratná, už druhý den se začal odlupovat, což mi připadá opravdu hodně brzo vzhledem ke třem vrstvám. Takže celkově s lakem nejsem vůbec spokojená. Barva je sice úchvatná, ale to je pro mě tak jediné pozitivum.

10 komentářů:

  1. Škoda, že výdrž laku je špatná...na tom mi většinou taky hodně záleží:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je to škoda, protože barva laku je jinak fakt moc hezká, ale opravdu nemám denně čas si lakovat nehty :D

      Vymazat
  2. Lesk vypadá moc dobře, zajímalo by mě, jak by mi dlouho vydržel.:-D A ten lak také vypadá supr, jen takové barvy vůbec nepoužívám. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lesk mi na rtech vydržel tři hodiny, ale nepila jsem a nejedla :), jinak by ta výdrž byla určitě kratší. Lak je krásný, ale ta výdrž :( Mají různé barvy, takže by jsi si určitě vybrala :)

      Vymazat
  3. I love it!
    Follow for follow? please let me know in my blog
    xx
    https://stargazershia.blogspot.com.co

    OdpovědětVymazat
  4. Oba produkty vyzerajú super :) Metalické laky na nechty sú skvelé

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že výdrž toho laku nie je lepšia. Tá farba je vážne krásna :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je opravdu škoda, do té barvy jsem se totiž zamilovala :)

      Vymazat
  6. Ahojky, nepřemýšlela jsi někdy třeba o této úpravě rtů, aby se nemusely pořád líčit? Rtěnky nevyhledávám a lesky taky nemám úplně v oblibě, protože myslím, že rty mám dost výrazné i bez nich a nemám zájem na ně přitahovat ještě více pozornost :) A k lakům na nehty - manikúru se snažím dělat velmi jednoduše, a tak ještě tak snesu růžové, bílé či nejlépe průhledné odstíny, ale do nějakých složitých vzorů by mě asi nikdo nedostal :)

    OdpovědětVymazat