úterý 1. května 2018

Rainbow Run 2018 balíčky


Hurá, včera nám konečně dorazily Goody Bagy na Rainbow Run. Těšila jsem se na ně jak malé dítě. Registraci jsem kupovala už v listopadu 2017 v první vlně registrací za 490,-  (Standard Goody Bag) a navíc s dopravou zdarma, takže paráda.

Vybrala jsem základní Goody Bag, který obsahuje tričko, brýle, jeden pytlík barvy v prášku, dobrý skutek, medaili (kterou každý účastník dostane v cíli) a startovací číslo. Jsou ale ještě další dva typy Goody Bagu a to je Silver Goody Bag, který kromě výše zmíněných věcí obsahuje ještě batoh, náramek a místo jedné barvy v prášku rovnou čtyři a Gold Goody Bag, tady jsou místo batohu podkolenky a rovnou šest barviček v prášku.





Vzhledem k tomu, že Goody Bagy dali do jedné krabice, tak nebylo určeno, jaká barva brýlí a prášková barva jsou čí, takže super, hned jsem zabavila růžové brýle, přece bych je nemohla nechat příteli, dostal žluté, no škoda, ty měl totiž i v loni, mě v loni přišly červené.  No a barvičku jsem zabavila modrou a přítel dostal oranžovou. Hold má smůlu, dostala jsem se k balíčkům dřív, tak jsem si vybrala :D

Můj Goody Bag

Přítelův Goody Bag

Na Rainbow Runu jsme byli už loni a bylo to naprosto parádní. Popravdě jsem měla dost strach z toho 5 km dlouhého běhu, protože jsem absolutní nesportovec, ale nakonec to bylo super, místy se ani běžet stejně nedalo, bylo tam strašně moc lidí a málo místa v některých úsecích, takže si člověk mohl odpočinout a trasu tak zvládne úplně každý. Barevné zóny byly naprostá pecka, oblaka barvy, člověk byl opravdu barevný jako duha a barvu jsem dokonce ještě nějaký ten den po akci vysmrkávala a auto taky nevypadalo o nic moc lépe :D Ale bomba. Rozhodně doporučuju.

Doprovodný program byl taky skvělý, duhové nebe, kdy všichni lidi na teď rozhodily své barvy, z pódia rozprašovaly další barvičky… Je toho prostě spousta o čem psát, ale nejlepší je zažít to prostě na živo. Letos je téma Karibik a podle toho vypadají i trička. (No, mohla jsem si vzít ještě o číslo menší, je jaksi velké).


Na Rainbow Run chodíme do Ostravy, letos se tam koná 26. 5. 2018 jako obvykle v Dolních Vítkovicích. Bohužel letos nám do toho vlezla dovolená, nemůžeme se proto s přítelem zúčastnit, takže balíčky doma máme, ale v době konání se zrovna budeme vracet z dovči. Škoda, ale i tak, jak jsem psala, na balíčky jsem se hrozně těšila, sice jsem uvažovala, že bych je prodala, ale jak jsem viděla ty trička a brýle, tak se jich prostě nevzdám, sice přijdeme o medaile, bohužel, ale co naděláme. A barvičky, tak ty asi rozpráším na svoje narozeniny u mamky na zahradě, asi mi za to ale moc nepoděkuje :D  

Když jsem tak pátrala po netu, takových barevných běhů je opravdu celkem dost, pořádají je dokonce i menší města a obce, což je taky super, pro lidi, kteří to do větších měst mají celkem z ruky. A co vy, byli jste někdy na takovémto běhu? A jak se vám tam líbilo?

1 komentář: