úterý 19. června 2018

Oriflame 7/2018



Oriflame je pro mě taková trochu srdcová záležitost. Je to asi deset let zpátky, kdy jsem dělala takzvanou Oriflame lady. Byla jsem tenkrát na gymplu a nechala se zlákat slevou na nákup výrobků atd. Pamatuju si, že mamka nosila katalog kolegyním a já byla strašně ráda, když si něco objednaly. Postupem doby ale moje nadšení opadlo, protože paní, která mi dělala nadřízenou celkem kašlala na moje objednávky, věčně něco nebylo a já lidem musela říkat „omlouvám se, ale zboží není a nevím, zda bude v dalším katalogu“ bylo to celkem na nic. Takže jsem se asi po třech letech rozhodla s Oriflame skončit.


Po nástupu do práce jsem se sem tam dostala k nějakému tomu katalogu a občas si něco objednala, ale nebylo to pravidelně, takže jsem pořádně nevěděla, co je nového a tak jsem se po pár letech „naštvala“ a do Oriflame se zaregistrovala znovu. Je to vlastně teprve v květnu, co jsem se znovu registrovala, ale už teď vím, že budu určitě objednávat pravidelně a navíc mám výrobky se slevou jako Oriflame lady, což je super.

Z katalogu číslo 7/2018 jsem si objednala tři balzámy na rty. Ano, na balzámy na rty jsem fakt ujetá, takže jsem si je prostě musela koupit J



První balzám je kokosový, kokos miluju, takže ta vůně mě naprosto dostala.


Druhý balzám je s vůní mango, vůně je opravdu příjemná.


No a třetí balzám je s vůní melounu, což je taky opravdu moc hezká a hlavně letní vůně.


A poslední dvě věci, které jsem si objednala, jsou pěna na holení a mýdlo pro muže. Tyto dva výrobky jsem si objednala z toho důvodu, protože v tomto katalogu byly jako výrobky, které když si objednáte, neplatíte poštovné. Stály 109,- kč a poštovné a balné bylo tudíž zdarma. Upřímně, raději si koupím nějaké takové výrobky, než platit poštovné a nemít nic :D


Musím uznat, že pěna na holení voní moc hezky, sice tak typicky mužsky, ale parádně, holím se s ní i já. Mýdlo jsme s přítelem ještě nezkoušeli, tak nemůžu říct.

Celkově jsem se všemi výrobky opravdu spokojená a v příštím katalogu si objednám určitě zase něco nového.  

11 komentářů:

  1. Skvělý článek ty balzámy vypadají moc pěkně hlavně ten kokosový, taky miluji vůni kokosu :)

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůni kokosu taky miluji, proto jsem si balzámek musela koupit, ale zaujali mě i ty ostatní, tak jsem si je objednala taky :) a všechny voní naprosto fantasticky :)

      Vymazat
  2. Z Oriflame som si už dlhšiu dobu nič neobjednala, ale ich produkty mám veľmi rada :) Ten kokosový a melónový balzám na pery ma zaujali najviac, určite majú krásnu vôňu, presne ako to pri Oriflame produktoch býva zvykom :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzámy voní opravdu krásně, když si k nim čichu, sbíhají se mi sliny, hned bych je snědla :)

      Vymazat
  3. Balzámy mě zaujaly, zvlášť jestli tak skvěle voní, to má člověk co dělat, aby je nesnědl :D

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, opravdu krásně voní a sama mám problém se do nich nepustit a nesníst je :D :D

      Vymazat
  4. Od Oriflame nic nemám, ale balzámy vypadají skvěle, především ten kokosový - miluju pečující kosmetiku s kokosovou vůní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosová vůně je prostě top :) A tyhle balzámky taky :)

      Vymazat
  5. No tak ten kokosvý balzám musí být úžasný, také miluji kokos.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, kokosový je úžasný, kokosovou vůni prostě zbožňuju :)

      Vymazat
  6. Značku Oriflame znám, určitě už je to jedna z těch, které zná hodně lidí :) Zároveň mě u toho teda ještě napadl takový dotaz, když jsem si četla o té holicí pěně pro tvého tatínka. Myslíte si, že do této metody jdou převážně jen ženy nebo znáte některá i nějakého muže, který ji na sobě vyzkoušel? Přijde mi to takové zvláštní, ale v dnešní době se dějí ještě podivnější věci :)

    OdpovědětVymazat