pondělí 28. ledna 2019

DM box | Leden 2019


Hurá, tak se mi to zase po dlouhé době povedlo. Ulovila jsem DM Box. Ani nevím, jak se mi to podařilo. Předchozí tři jsem jaksi propásla. Vlastně jsem ani nevěděla o Black boxu a o prosincovém. No jo, měla jsem jiné starosti.



Na první potěžkání se mi krabice zdála celkem lehká, pamatuji, že byly i mnohem těžší. Říkala jsem si tedy, že jsem fakt zvědavá, co je uvnitř. Tak jsem box s velkou zvědavostí otevřela a našla celkem devět výrobků. Na první pohled jsem byla celkem spokojena, jen dvě věci bych hned vyměnila.


Co mne nejvíce a na první pohled zaujalo byl bio balzám na rty. Celkově balzámy miluju, mám jich hrozně moc, asi je to taková moje úchylka. A vůně růže a pomeranče? No, co více si přát.
Cena 89,90,-


Jako fajn výrobek mi taky přišla podkladová báze pod oční stíny od trend IT UP. Po nějaké bázi jsem se už dlouho poohlížela a nakonec si asi dva dny před DM Boxem koupila od Farmassi, ale i tak jsem na tuhle zvědavá.
Cena 79,90,-


Sprchová pěna od Nivea mne taky moc potěšila, jsem zvědavá jaká bude. Ale už samotná vůně se mi moc zamlouvá.
Cena 92,90,-


Krém na ruce nivea oliva, fajn, krémů není nikdy dost. Sice více méně používám ty od YR, ale ráda zkusím nějaký jiný.
Cena 49,90,-


Šampon, tak na ten nevím, jestli se těšit nebo ne. Vzhledem k tomu, že mi jen tak nějaký nesedne, docela se ho zdráhám vyzkoušet, ale časem se k tomu určitě přemluvím :)
Cena 49,90,-


Pití COCO Mango, už ho mám vypité, pustila jsem se do něj hned první den. Chuť dobrá, ale ty kousky mi tam moc nejely. Na to, že miluju aloe vera kde jsou taky kousky, tak tohle mě fakt nenadchlo.
Cena 44,90,-


Tampony o.b., tak bez těch bych se v boxu fakt obešla. Běžně jich mám doma nakoupených mraky do zásoby, takže tohle po mě nic moc.
Cena 129,-


Kondomy Primeros, už jsem je měla jednou v boxu a je to další výrobek, který bych tam fakt mít nemusela. No možná z nich v létě udělám balonky na hraní :D :D :D nebo je naplním vodou a budu házet z okna :D :D :D Ne, dělám si srandu.
Cena 69,90,-


Houba na mytí. Věc, která mě v boxu překvapila asi nejvíce. Houba, jako fakt? Vždyť to není nic nového, pamatuji si je už jako malé dítě. Prostě houba, která se kupovala za pár korun. No zajímavý výběr. Pravděpodobně využiju na vydrhnutí koupelny.
Cena 39,90,-


Celkově ale fajn. Čtyři výrobky se mi moc do noty netrefily, ale pět jo, takže převažuje spokojenost s boxem. A za cenu 149 ,- + 49,- poštovné je to super. Celková cena boxu 646,-

5 komentářů:

  1. Já DM boxy od té doby, co se na ně číhá na e-shopu, vzdala. Tenhle není špatný, i když bez kondomů a tamponů bych se obešla. Ale na rozdíl od tebe bych brala houbu (i když raději jinou barvu než růžovou ;-)) - používá je manžela a docela je likviduje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě určitě super obsah, ale čekala jsem něco trochu víc, kondomy a tampony bych tam mít nemusela :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. pekný box, teda až na tie kondomy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kondomy byly i v nějakým podzimním. Přijde mi to úplně zbytečný. A navíc byly v nějaký dětský velikosti :-D

    OdpovědětVymazat