úterý 22. ledna 2019

Moje Vánoce 2018


Tak jo, konečně se po delší době zase začínám věnovat blogu. Vzhledem k tomu, že jsme od října řešili hypotéku, koupi domu a k tomu posléze stěhování, tak jsem na psaní článků jaksi neměla vůbec čas. Nestačila jsem se divit, kolik je kolem takové koupě nemovitosti a vyřízení hypotéky papírování a celkově vlastně byrokracie. Je to mazec. Od řešení s realitkou, bankou, katastrem, plynárnama, vodárnama... No prostě šílenost. A nakonec balení a stěhování na začátku prosince. Ovšem týden jsme ještě byli u mé mamky aby se nám barák pořádně vytopil, nebo spíše snížili sazbu elektřiny a my poté mohly začít pořádně topit. No je to celkem na delší psaní, takže o tomhle tématu asi napíšu nějaký článek :)

Dnes bych Vás ovšem chtěla seznámit s tím, jak jsem prožila Vánoce. Tak za prvé jsem měla opravdu dlouhé volno, od 23. 12. do 1. 1. Konečně na mě zase vyšla řada v práci a já si mohla vzít dovolenou mezi svátky. Říkala jsem si, jaký to bude odpočinek, ale ejhle mýlila jsem se. A prý že jsou Vánoce svátky klidu, míru a pohody :)

22. 12. jsme se rozhodli s přítelem, že se zajedeme podívat na vánoční trhy do Olomouce. A musím říct, že byly fakt krásné a hlavně těch stánků co tam bylo. Dalo se tam koupit od dřevěných věcí, koženě věci, medy, baňky, přírodní kosmetika... a samozřejmě také jídlo a různé druhy vánočních svařáků, punčů a medovin. Byla jsem z toho fakt nadšená a příští rok se tam chystáme určitě znovu.


Po cestě domů jsme si řekli, že se stavíme ještě pro pár posledních věcí na jídlo a tak jsme zavítali do Olomouckého Globudu a to jsme fakt neměli dělat. Už jen to parkování a bojování o aspoň jedno úzké místo bylo adrenalinové. No a když už jsme si to místo vybojovali, tak v obchodě to bylo ještě horší. Ani ten pitomý hrášek, který nám jako jediný chyběl na salát v celém Globusu nebyl!!! No příště nakupuju minimálně dva týdny dopředu. A pak ještě po cestě šup do Makra, tam jsme taky nesehnali, co jsme potřebovali a tak jsme se 23. 12. vydali ještě do Makra do Ostravy. Tam bylo naštěstí vše. A říkali jsme, že příště už jen do Ostravského Makra, je stokrát lepší.

24. 12. a máme tady štědrý den. No, tak ten stál fakt za to. Zatím nejlepší den v mém životě, přítel mě požádal po sedmi letech o ruku. Byla jsem z toho fakt na měkko. A ten prstýnek, nádhera. Samozřejmě jsem řekla ANO. Krabička s prstýnkem byla zabalená ve velké krabici a na ní stálo pro Zlato a navždy, když jsem ji rozbalila našla jsem krásnou červenou krabičku a v ní zásnubní prstýnek. Slzela jsem jako želva. Ale abych se tady nerozplývala jen o žádosti o ruku, tak k večeři jsme měli krevety v těstíčku a bramborový salát. Jak já miluju krevety, nemohla jsem se jich dojíst, přecpala jsem se k prasknutí.



Na oba vánoční svátky jsme objížděli rodinu. První svátek jsme byli u přítelovi mamky a druhý u mojí. Člověk se ani nenaděl a svátky byly fuč. Dopoledne se odjelo na návštěvu a večer dorazilo domů a tak to bylo oba dny.

27. 12. jsme konečně měli den opravdového volna, ale co z toho, když jsme museli na nákup, protože jsme potřebovali doplnit zásoby jídla a hlavně pečiva. Nenakupujeme totiž jako někteří lidé, kteří si myslí, že když budou obchody dva dny zavřené (připadá jim to asi jako by se měli zásobit na konec světa), nepřežijí a proto jim vozíky překypují jídlem :) Naneštěstí nákup trval trochu déle než jsme čekali a pak jsme se ještě stavili na jídlo. Poté ale už hurá domů odpočívat.



28. 12. jsme měli naplánovanou odpolední návštěvu u taťky, bylo by mu totiž líto, kdyby jsme se během Vánoc neukázali. Ve čtyři jsme přijeli a v deset odjížděli. Původně jsem to měla naplánované jen do sedmi, ale sedělo se dobře a tak jsme to přetáhli.

No, a pak už nás čekali jen čtyři dny volna. Ty jsme vyloženě prolenošili. Silvestr jsme trávili v pohodlí nového domova jen ve dvou, koukali na televizi a nacpávali se tatarákem a dalšími dobrotami. A Nový rok to samé, pěkně lenošit, protože druhý den hola hola, práce volá.


Celkově jsem si Vánoce moc užila, dárků jsme dostala mnoho a všechny super, ten nejlepší byl ale zásnubní prstýnek :) Cukroví jsem letos nepekla, při stěhování a vybalování jsme neměla kdy, ale naštěstí jsme dostali od mojí mamky a přítelovi mamky, takže jsem ho měli dost. Ve výsledku jsme byli oba po svátcích přecpaní a těšili se na odlehčenou stravu, já přibrala dvě a půl kila, no katastrofa, teď už pracuju na jejich shození.


4 komentáře:

  1. Tak ať se vám dobře bydlí. A gratulace k zasnoubení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jeej gratulujem k zásnubám :) tíško závidím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoce jsou podle mě zejména o čase stráveném s rodinou, domácím cukroví a radosti z volných dnů :) Absolutně nechápu, když se někdo hroutí, že pod stromečkem nenalezl třeba toto, protože mi přijde, že Vánoce by už v takovém věku neměly být tolik o dárcích, jako spíše o té radosti z radosti našich dětí, které jsou právě z těch dárků až moc šťastné a posílají tuto radost dál :)

    OdpovědětVymazat