úterý 24. dubna 2018

Oblečení Haul #1 | Bonprix



Konečně mi dorazil balíček z Bonprixu. Jak já jsem se na něj těšila. Vzhledem k tomu, že v květnu letím na dovolenou, potřebovala jsem nové plavky, ty staré jsou jaksi nepoužitelné jak jsem nedávno zjistila, když jsem se probírala ve skříni a sumarizovala, co si vezmu sebou. Takže plavky byly jasná volba.

Měli opravdu hodně druhů a moc hezkých, nevěděla jsem, které si dříve vybrat. Nakonec to vyhrály dvoje a jeden bikinový vršek. I když mi to dalo hodně sebeovládání vybrat si jen tyto.



První bikiny, které jsem si vybrala jsou krásně tyrkysové bikiny s černýma kytičkama. Padli mi hned do oka, ta barva, to bylo něco pro mě. Navíc se mi líbilo, že jsou na zavazování. Spodní část bikin totiž musím mít jen na zavazování, jiný styl mi absolutně nepasuje. Ve vrchní části mají podšívku, takže pro nás, co máme menší prsa ideální :) Celkově skvěle padnou a vypadají moc hezky.


Druhé, které jsem si vybrala, jsou push-up bikiny v růžovo-světle mentolové barvě. Ty jsou pro mě top. Jsou prostě dokonalé. Bohužel velikost vrchního dílu mi nesedla, tak jsem si hned objednala o číslo menší a super. Vypadají naprosto úchvatně. Zadní „šněrování“ je taky moc hezké, pro mě prostě top.


No a jako poslední jsem si vzala bikinový vršek v černo bílé barvě. V Bonprixu mají i spodní díl, ale bohužel není na zavazování, takže jsem si jej neobjednávala, protože, jak jsem už psala, můžu mít jen spodní díly bikin na zavazování, jiné mi nesedí. Vršek ovšem vypadá naprosto parádně :) Mám v plánu si k němu dokoupit spodní díl v černé barvě.


Co mě dále na stránkách Bonprix zaujalo bylo triko, které je ideální přes plavky. Byla to prostě jasná volba, moc se mi líbí ty třásně na spodní straně. Měli dvě barvy a to černou a bílou. Já si vybrala bílou, na katamarán bude ideální.


No a jako poslední noční košile. Tu jsem si vzala v černé barvě a trochu větší velikosti, mám ráda volné noční košile :) Vypadá taky moc hezky. Má malý rozparek a zdobená je vepředu obrázkem motýla.

12 komentářů:

  1. První plavky mají opravdu krásné odstíny modré barvy, líbí se mi asi nejvíce z těchto všech :) Já už také nakupuji pomalu ale jistě na dovolenou, sháněla jsem spodní díl plavek nejlépe černý a dost víc vykrojený vzadu, což byl taky celkem porod a našla jsem! :D Užij si dovču :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, někdy je to opravdu záhul sehnat to, co člověk chce :) Ale hlavně, že jsi sehnala :)

      Vymazat
  2. very nice clothes :) perfect for summer. bathing suits will come in handy soon, it's still too cold for me to swim. It's warm weather, but it's easy to catch a cold this time of year :)
    kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you :) That's right, the afternoon 25 temperature, but early in the morning 0.

      Vymazat
  3. Ty fialové plavky vypadají fakt bezvadně, typla bych tak H&M podle fotky. :) vždycky mi v katalogu připadalo, že je to móda tak pro ženy 45+

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to bude asi dost podobné, protože H&M i Bonprix jsou Polské :D

      Vymazat
  4. To jsou krásné kousky :) moc se mi líbí ten vršek od bikin, má moc hezký vzor :) a ty trička vypadají taky super, úplně se hodí na procházky po pláži nebo k vodě :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ten vršek se mi taky moc líbí, i spodní díl byl moc hezký, ale bohužel mi vůbec neseděl, tak si musím koupit nějaký černý :( To bílé je pro mě top, ani ho nebudu chtít sundat :D

      Vymazat
  5. Pěkné kousky! :) Mi připomnělo, že si taky musím koupit nové plavky! :D

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Zato já už mám tolik plavek, jako jsem nikdy neměla :D Další dvoje jsem totiž dostala :) Tak snad pořídíš nějaké parádní kousky :)

      Vymazat
  6. Já jsem osobně ještě oblečení z bonprixu nenakupovala, ale co jsem tak slyšela, tak ta kvalita často není nic moc:/ Tak z toho mám trochu strach. Nicméně jsem nově objevila tuto stránku na oblečení a myslím si, že určitě stojí za to na ni mrknout.

    OdpovědětVymazat