pátek 7. prosince 2018

Tipli - cashback portál

Ahojky, dneska jsem si pro vás po delší době připravila článek a to o Tipli.cz. Určitě je spousta z vás, kteří tento cashback portál znají, ale také se možná najdou tací, kteří o něm ještě neslyšeli. A proto bych vám o něm ráda něco napsala.

Výsledek obrázku pro tipli.cz
Pro začátek si řekněme, co znamená cashback portál. Cashback vlastně doslovně znamená peníze zpět. Takže pokud přes portál nakoupíte, dostanete peníze ze svého nákupu zpět. Což je super, protože si koupíte co chcete a ještě se vám něco z nákupu vrátí.

Já sama už přes něj nějaké ty nákupy uskutečnila a musím říct, že jsem naprosto spokojená. A už se mi vrátilo celkem dost peněz vzhledem k tomu, že docela často a ráda nakupuji přes internet. A určitě budu v nákupech s Tipli pokračovat i nadále, hlavně teď před Vánoci, kdy kupuji neustále nějaké dárky pro své blízké se mi to skvěle vyplatí.

Na Tipli najdete spoustu různých e-shopů u kterých je vždy zobrazeno v procentech, kolik vám vrátí z nákupu. Uveďme si jako příklad velkou internetovou drogerii Ageo.cz kde je uvedeno 2,5 %. Což znamená, že když uděláte objednávku dejme tomu za 800,-, tak dostanete zpět 2,5 % což dělá cca 20,- Kč. Super ne?

To ovšem ještě není vše, další velkou výhodou je, že zde najdete snad všechny letáky obchodů po hromadě. A to se mi velice líbí. Když jsem totiž ze schránky snad každý den vybírala kvanta a kvanta letáků a pak je vyhazovala, vždycky se mi nelíbilo, kolik papíru se zbytečně takto spotřebuje. Ale elektronická verze, tak to je jiná. Například Rossmann leták zde najdu vždy aktuální a tak se dozvím, co za akce v mém oblíbeném obchodě mají.

Důležité je také se zaregistrovat, aby jste odměny mohli dostávat na Tipli účet a pak si je nechat připsat na svůj bankovní účet. A teď to úplně, ale úplně nejdůležitější: Zaregistruj se na Tipli a získej navíc 100 Kč. No není to skvělé?

Tak šup šup, ať můžete co nejdříve sbírat peníze zpět :)

Žádné komentáře:

Okomentovat