úterý 10. července 2018

Oriflame 8 / 2018


Tak, konečně jsem se dostala k sepsání článku o tom, co jsem si objednala z Oriflame katalogu 8/2018. Bude to jen takový kraťoučký článek.

Tentokrát to bylo celkem osm věcí. Musela jsem ale hodně vybírat, protože původně jsem toho měla vybraného mnohem víc. Nakonec to vyhrály tyto věci.


Sada výrobků Optimals Radiance která obsahuje Rozjasňující čistící gel, Rozjasňující pleťovou masku a Rozjasňující gelový krém. Tahle sada se mi opravdu hodně líbí. Velikost balení odpovídá ceně.


Třešňový zázračný kelímek. Tak ten jsem prostě musela mít. Mám vlastně všechny zázračné kelímky, které se daly koupit. Jediný jsem nedokázala vynechat. Tenhle třešňový voní opravdu moc hezky a barva obalu je taky krásná.


Další, co jsem si pořídila jsou dva balzámy na rty Love Nature. Byly ve slevě, takže super. Jeden je třešňový a druhý jahodový. Mají takové malé praktické balení a strašně hezky voní.



A poslední je sada neplatím poštovné. No je škoda dávat 99,- za poštovné, když si můžu koupit právě sadu neplatím poštovné za 109,- Tato sada tentokrát obsahovala sprchový gel Discover Tuscan Sunset a Kuličkový antiperspirant deodorant 24h Active. Sprchový gel má je opravdu velký, balení má 750 ml, takže vydrží opravdu dlouho. Antiperspirant jsem ještě nezkoušela, tak netuším, jaký bude, sama bych si ale tenhle nevybrala, ale možná mě mile překvapí, tak uvidíme.


29 komentářů:

  1. I use ORIFLAME's Love nature face masks, so I saw those lip balms in a magazine but I didn't try them yet. Seems good! :)

    Inspiring outfits for summer

    OdpovědětVymazat
  2. I love reading your blog because it introduces me to brands I have never heard of and they are good information!

    I have followed you back :)

    xoxo

    www.loveminnie.com

    OdpovědětVymazat
  3. Interesting post :)
    Follow me? follow you :*


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Oriflame mám ráda, hlavně jejich balzámy v kalíšku a ty Nature balzámy vypadají taky super. Už jsem dlouho od Oriflame nic neměla, tak si musím co nejdřív zas něco pořídit :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oriflame mám taky moc ráda a hlavě ty jejich balzámy jsou pro mě top. Ale i jiné výrobky mají fajn :)

      Vymazat
  5. Super produkty od Oriflame mám některé produkty moc ráda :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  6. Interesting products, I had the Tender Care lip balm and I loved it ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  7. Really interesting products :) Great review! I'm following you.
    My blog

    OdpovědětVymazat
  8. Od Oriflame jsem snad ještě nikdy nic neměla, ale produkty vypadají pěkně :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji zkusit :) Některé věci jsou opravdu fajn :)

      Vymazat
  9. Já mám doma zázračný kelímek a jsem z něj nadšená :) Bohužel mi ale už dochází :(

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zázračné kelímky jsou parádní. Mám všechny vůně, co kdy prodávali v Oriflame :D

      Vymazat
  10. Najviac ma zaujali tie balzámy na pery, vyzerajú veľmi dobre a aj to balenie je zlaté :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  11. Thank you, right now I join the following :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som asi skôr team Avon ale i z Oriflame mám svoje stálice ako ten hojivý zázrak :) aa lákajú ma aj tie balzamy :)

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Avonu taky občas něco kupuju, hlavně tělové spreje :) Ano, zázračné kelímky z Oriflame jsou moc fajn :)

      Vymazat
  13. Great post! I followed you!


    novi post -> https://teenorchild.blogspot.com/2018/07/best-summer-ever.html

    OdpovědětVymazat