neděle 1. července 2018

DM box | Květen 2018


Tak jsem se konečně dostala k napsání tohoto článku, nevím, ale nějak jsem se k tomu pořád nemohla dostat a najedou jsem zjistila, že už uběhlo opravdu hodně času.  Jo jo, vím od vydání květnového DM boxu uběhla opravdu dlouhá doba, jsem ostuda, že článek píšu teprve teď. Pozdě, ale přece.

Co se týká DM boxů, sledovala jsem je už opravdu dlouhou dobu, bohužel jsem měla tu smůlu, že se mi nikdy nepodařilo žádný získat. No hold, jak se říká, neštěstí ve hře, štěstí v lásce :)


Ovšem v květnu 2018 byla ta možnost, že se DM box dal zakoupit v DM on-line shopu, což je 
naprosto dokonalé. Na stránkách jsem byla už od brzkého rána a čekala, abych si box mohla koupit. Bylo to opravdu napínavé a říkala jsem si, jestli budu tak rychlá a box si stihnu objednat. Jaké to štěstí, když se mi to povedlo. Byla jsem štěstím bez sebe. Box byl opravdu velmi rychle vyprodaný. Ani se nedivím, za tu cenu.


Box jsem si tedy objednala a už jen čekala na jeho zaslání. Když jsem se konečně dočkala a to čekání pro mě bylo opravdu nekonečné, radost byla opravdu veliká. Miluju totiž překvapení a v boxu byly věci, které pro mě překvapením byly, dopředu totiž člověk neví, co si vlastně objedná. Kupujete si takového zajíce v pytli :D

Musím ale říct, že jsem byla opravdu mile překvapena. Po rozbalení jsem zjistila, že obsah boxu je opravdu úžasný a že všechny věci určitě využiju.

Abych ale začala od začátku, samotná krabice byla opravdu moc hezká a po jejím otevření jsem byla opravdu nadšená z toho, jak byl obsah zabalen. V papíře a převázán mašlí, prostě krása. K tomu byl přiložen leták, kde byly jednotlivé výrobky z DM boxu představeny, což bylo opravdu fajn. Věcí v boxu bylo opravdu spoust, čímž jsem byla taky mile překvapena.

Co mě nejvíc potěšilo bylo oboustranné holítko Wilinson Sword Hydro Silk – holící strojek + voděodolný zastřihovač pro oblast bikin 2 v 1. Prostě boží věcička, nemůžu si ji vynachválit. Nic lepšího jsem si snad v DM  boxu ani nemohla přát.

Další super věcička je taky Dermacol Love my face cream, ta vůně je naprosto úchvatná.

Micelárních vod není nikdy dost a proto jsem opravdu ráda za NIVEA micelární odličovací vodu.  Je to balení velikosti 125 ml. Je to ovšem další z věcí, která mě v DM boxu opravdu mile překvapila.

Deodorant od Weledy, tak na ten jsem opravdu zvědavá, protože na mě jen tak nějaký deodorant nefunguje, tak uvidíme, jak uspěje tento. Vůně je ale krásná.

Vaseline na ruce a nehty, tak to mě taky opravdu zajímá, jak bude fungovat. Uvidíme, ale vůně je každopádně zajímavá.

Trend It Up změkčovač kůžičky, tak ten je opravdu parádní, hned jsem jej vyzkoušela a paráda. Můžu doporučit. Super věcička.

Dále se v boxu nacházely Wilkinson náhradní hlavice, bohužel nemám stroje, tak mi nejsou celkem k ničemu, ale možná si ho časem pořídím, tak uvidíme. C-THRU vůně je zrovna vůně, která mi moc nesedí, ale je to o tom, co má člověk rád a co ne. Určitě se najdou tací, kterým vůně bude vonět, já to bohužel nejsem. Maska na obličej od Garnier, tak na tu jsem taky opravdu zvědavá, masky mám totiž opravdu ráda, tak uvidíme, tak se osvědčí tato. Tampóny Kotex, no používám jinou značku, ale když bude nouze, tak i tyto budou určitě fajn. A jako poslední müsli tyčinka, tak tu jsem ještě nezkoušela, ale co je sladké, to je pro mě skvělé :D tak uvidíme.


10 komentářů:

  1. DM box vypadá pěkně mě se právě nikdy nepodařilo si ho objednat, tak snad budu mít někdy štěstí jako ty :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti někdy podaří DM box objednat. Tento byl zrovna opravdu super :)

      Vymazat
  2. Hrozně se mi líbí design toho boxu, jinak ten krém vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, design je parádní, nejlepší je, že i pro tu krabici najdu využití, protože je tak hezká, že je mi líto ji vyhodit :D

      Vymazat
  3. Tenhle boxík se povedl :) Zrovna dneska jsem si DM box objednala, tak jsem zvědavá, co v něm bude :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tenhle byl opravdu povedený :) Taky jsem si dnes objednala nový DM box, ale byl to teda boj, abych ho stihla :) byl hned pryč.

      Vymazat
  4. Já o těhle boxících slyším, až tento měsíc ! :D ale boxík vypadá moc pěkně! :)


    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o nich slyšela už před nějakou dobou, ale podle toho, co jsem četla se daly pouze vyhrát a ne koupit. Teď se už dají koupit, což je super :)

      Vymazat
  5. Vůbec nevím, že nějaký DM box existuje. Vypadá to skvěle a výrobky také! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Box je super a za tu cenu spousta výrobků s mnohem vyšší hodnotou :)

      Vymazat