neděle 8. července 2018

Swap # 1 - Fialové překvapení


Ahojky, dnes bych se s vámi ráda podělila o můj první swap. Do nedávna jsem tenhle pojem vlastně vůbec neznala. Úplnou náhodou jsem na něj narazila na internetu a začala pátrat, o co se vlastně vůbec jedná. No a narazila jsem na stránku swaplace.com. Ta je naprosto skvělá, zaregistrujete se a buď zadáte vlastní swap, který by jste s někým chtěli udělat, nebo se přihlásíte na swap, který někdo vyhlásil.

A co je to vlastně swap? No jak jsem se tak dívala na netu, většina z vás už asi bude vědět o co se jedná. Pro mě to ale byla novinka :) Jde o to, že se s někým domluvíte na určitém tématu, hodnotě poslaných věcí… no a začnete dávat swap dohromady. Jak jsem se tak dívala, tak největší boom swapů byl pár let zpátky, dnes už to asi tolik neletí, ale mě to naprosto nadchlo, miluju totiž překvapení a na swapu je právě fajn, že se s někým, koho neznáte domluvíte na nějakém tématu a pošlete si navzájem věci, které jsou pro vás vlastně takové překvapení.


Vzhledem k tomu, že miluju fialovou, tak jako první mě napadlo udělat swap ve fialové barvě. Zadání bylo mnoho za málo peněz, papírenské věci, kosmetika, doplňky a také jídlo. Na hodnotě jsme se domluvily s Kristýnkou na 400,- Kć.

No a tak jsem začala dávat swap dohromady. Celkem jsem Kristýnce poslala šestnáct věci. Každou věc jsem zabalila zvlášť do balícího papíru, aby to bylo opravdu překvapení a napsala k tomu popisky.



1. Propisku
2. Třpytkové lepidlo
3. Balea koupelové perly
4. Anticol
5. Balea micelární ubrousky
6. Balea levandulová koupel
7. Milka sušenky
8. Zápisník
9. Stíny na oči
10. Balea balzám na rty
11. Tužku na oči
12. Náušnice
13. Balea šampon na vlasy
14. Balea pleťovou masku
15. Fa sprchový gel
16. Milka čokoládu

Vše jsem vybírala podle toho, co by se mě samotné líbilo. Třeba značku Balea mám opravdu ráda, protože má cenově přijatelné a dobré výrobky.

A co jsem vlastně dostala já? Já dostala od Kristýnky dvacet věcí. Každou věc také zabalila zvlášť do balícího papíru a převázala stuhou. A k tomu napsala dopis na fialový papír.



1. Nálepky smajlíků
2. Svíčky
3. Balea micelární ubrousky
4. Kyselé rybičky
5. Lak na nehty
6. Náramky
7. Chia kaše
8. Milka oreo tyčinka
9. Schauma šampon
10. Balea deodorant
11. Balea balzán na rty
12. Houbička na makeup
13. Čelenky do vlasů
14. Ryor vzorek
15. Milka čokoláda
16. Milka sušenky
17. Čaj wild bery
18. Rámeček na fotku
19. Příze na háčkování
20. Propiska

Je sranda, jak jsme se v některých věcech trefily a poslaly si to samé. Třeba Balea micelární ubrousky, Milka sušenky a Balea balzám na rty.

Za mě opravdu povedený swap.

24 komentářů:

  1. Oba balíčky jsou moc hezké, fakt se Vám povedly. Swap znám a ráda se na ně dívám u ostatních, samotnou mě ale neláká :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já swap právě neznala, ale teď mě to nějak chytlo :)

      Vymazat
  2. Jéé, tak to je povedený swap :) Moc se mi líbí nápad s fialovou barvou a je super, že jste se v některých věcech dokonce shodly :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, swap se opravdu povedl :) Miluju fialovou, tak to byla jasná volba :)

      Vymazat
  3. Wow, krása, tak z toho bych měla ohromnou radost :)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné balíčky, určitě by mě taky potěšily, povedlo se vám to holky! :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Woooow!! I love this post so much! First of all, I adore all those purple products (especially Milka haha) and the way you've packed them. Great!!

    I followed you back! ♥
    xoxo

    Inspiring beach outfits

    OdpovědětVymazat
  6. Amazing products, I'm seeing the Milka chocolates and I'm hungry now!
    Thanks for your comment in my blog, I follow you back ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    OdpovědětVymazat
  7. i love how everything is so purple!!!

    would you like to follow each other? :)

    xoxo

    www.loveminnie.com

    OdpovědětVymazat
  8. i love all:) so pretty :D follow:) hope U follow back:)

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásný balíček, úplně jako na Vánoce :-) taky bych byla šťastná jako malá :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tahle barevná kombinace je dokonalá.:) Já už o swapech slyšela.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o nich slyšela právě teprve nedávno a celkem mě chytly :D

      Vymazat