neděle 29. července 2018

Cosmetic Haul # 3 | Yves-Rocher


Ahojky, musím se přiznat, ano zase jsem neodolala a udělala nákup v Yves-Rocher. Prostě si nějak nemůžu pomoct, ale jejich výrobky miluju, jsou naprosto dokonalé snad jen s výjimkou a tou je šampón na barvené vlasy. Ten mi naprosto neseděl, vlasy se mi po něm hned mastily a celkově mi prostě nevyhovoval. Ale o tom jsem psát nechtěla. Dnes jsem se vám chtěla pochválit s výrobky, které jsem ulovila.

Věci jsem nakoupila už před opravdu delší dobou (Květen). Tím, že jsem u Yves-Rocher registrovaná, každý měsíc mi chodí letáček, kde jsou speciální akce pro registrované. Většinou tam bývá nějaká sleva, výrobek zdarma ke každému nákupu, Výrobek zdarma k nákupu nad určitou hodnotou...


Nakupovala jsem už v květnu a zrovna pro registrované probíhala akce, ke každému nákupu manikúrová sada zdarma, ke každému nákupu nad 469,- řasenka zdarma, Expresní okysličující maska Elixir jeunesse jen za 25,- pří nákupu výrobku z péče o pleť.

Tentokrát jsem si koupila dva sprchové gely. První je s vůní citrón s bazalkou, ten je naprosto úžasný, mám ho už ozkoušený, ale v podobě peelingu, který byl naprosto boží. No a druhů je s vůní Maracuja, což je taková letní novinka. Ten voní taky naprosto skvěle, zatím ho ještě ale nepoužívám, dobírám teprve citron s bazalkou, velikost balení je totiž 400 ml, což je opravdu hodně.


Taky jsem si pořídila dva nové laky na nehty. S těmito laky mám opravdu dobrou zkušenost, vydrží hodně dlouho, takže můžu jedině doporučit. Momentálně je sice upotřebím jen na nehty na nohou, protože na rukách mám gelovky, ale i tak paráda. Je opravdu hodně barev, ze kterých se dá vybírat. Já si vybrala odstíny 105. Pivonie nacré a 24. Rose Dahlia. Jsou opravdu moc krásné a velice dobře kryjí.


K nákupu jsem dostala jako dárek manikůru, která je tak akorát cestovní a v pěkném obalu a okysličující masku za 25,- Kupovala jsem mamce ke dni matek krém na obličej a jako dárek ke koupi výrobku pro péči o pleť byla právě tato maska.


Celkově jsem s nákupem opravdu spokojená, asi jako vždy u Yves-Rocher :)

8 komentářů:

  1. Taky u Yves Rocher hodně nakupuju a manikúru mám taky, je super, že je taková cestovní :) sprcháče mám od nich moc ráda a ty laky jsou taky super, vybrala sis krásné barvy :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, manikůra je parádní, tak akorát na cesty :) Celkově mají opravdu super kosmetiku :)

      Vymazat
  2. Yves Rocher v poslednej dobe ide karta! Majú skvelé produkty!

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  3. Kúpila si si krásne vecičky! Ja v Yves Rocheri nakupujem veľmi rada a na tieto Maracuja produkty som sa pozerala taktiež :) Momentálne od YR používam olejový sprchový gél a je skvelý!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, YR má super věci :) Olejový sprchový gel jsem ještě nezkoušela, ale určitě někdy zkusím :)

      Vymazat