pondělí 6. srpna 2018

Good Bye | Červenec 2018


Ahojky, to máme ale parné vedra co? Já osobně v takovém počasí nejsem schopna dělat nic jiného, než jet do práce, z práce domů a pak vegetit v bytě, kde máme 33 stupňů, takže o nic lépe než venku. No, ale co se dá dělat. Hold, člověk je tvor nespokojený, teď nadávám na děsné vedra, v zimě budu zase nadávat na hroznou zimu :)

Když už tak vegetím doma, ráda bych vám ukázala, co jsem spotřebovala v červenci. Sama musím uznat, že toho zrovna moc není, ovšem dva týdny jsem byla po dovolených a tam jsem si zrovna moc kosmetiky nebrala. A proč? No týden jsem byla pod stanem a tam jsem opravdu neměla náladu a čas na to se nějak šlechtit :) Byla jsem ráda, když jsem ve sprchách stihla teplou vodu, což s moc často nestalo :D Na tuhle dovču chystám recenzi, tak si pak můžete počíst :)

A teď k tomu, hlavnímu, spotřebováno v červenci.


Celkově jsem vypotřebovala pět věcí a to Šampon na barvené vlasy od Yvves-Rocher, Odličovač PurBleuet, Lactacyd, Sprchový gel Yves-Rocher mandarinka a cedrové dřevo a krém na ruce mango a koriandr Yves-Rocher. Ano, jak čtete, nejvíc věcí je od značky Yves-Rocher, kterou mám opravdu moc ráda.


Odličovač PurBleuet můžu jedině doporučit. Je dvoufázový, takže před každým použitím je potřeba jej pořádně protřepat. Vydržel opravdu dlouho, což je fajn. Voděodolnou řasenku odlíčil prakticky hned, ovšem byl trochu mastnější, ale to mi vůbec nevadilo. Koupila bych si ho znovu? ANO


Lactacyd, gel pro intimní hygienu. Je to jediný gel ze všech, které jsem zatím zkoušela a seděl mi. Samozřejmě jsem nezkoušela všechny, ale každopádně, tenhle je super. Za mě top v gelech pro intimní hygienu. Koupila bych si ho znovu? ANO


Sprchový gel mandarinka a cedrové dřevo od Yves-Rocher. Ta vůně byla naprosto nádherná. Taková uklidňující a relaxační. Sprchový gel krásně pění a hustota je tak akorát. Balení jsem měla 200 ml, což je ideální i na cesty.


Krém na ruce mango a koriandr, tak ta vůně je naprosto úchvatná, kdybych mohla, hned bych ho snědla. Má skvělé, tak akorát velké balení. Ráda totiž zkouším různé krémy na ruce a tento 30 ml velký krém je tak akorát. Koupila bych si ho znovu? ANO


Šampon na barvené vlasy Yves-Rocher, no tak ten mi jako jediný výrobek, který jsem kdy od Yves-Rocher měla vůbec nesedl. Vlasy se mi po něm hned druhý den opravdu hodně mastily a musela bych si je umývat každý den. Koupila bych si ho znovu? NE

A co vy, je nějaký výrobek, který vás zaujal?

Jo a ještě do středy u mě na blogu probíhá soutěž, odkaz zde.

4 komentáře:

  1. Zaujal mne odličovač - mám teď typově podobný z Lidlu a zatím jsem taky celkem spokojená. A znám krém na ruce s mangem z YR - dostala jsem ho v nějakém swapu taky v tomto mini balení, které je super do kabelky. A má moc pěknou vůni.
    A pět spotřebovaných produktů mi přijde akorát. Já dělám podobný článek jednou za kvartál a sejde se mi tak 10 věcí (i když je fakt, že dávám jen věci, co jsem měla poprvé).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento odličovač opravdu doporučuji, je fakt super :) Krém na ruce je naprosto skvělý, ta vůně je nádherná. Deset věcí jednou za kvartál je taky super, obzvlášť, když tam dáváš jen takové, které jsi měla poprvé.

      Vymazat
  2. Všechny produkty od YR strašně nádherně voní :) mám je hodně ráda, i když občas už mi přijdou až moc aromatické :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, voní opravdu krásně :) S tou aromatičností se mi to zatím naštěstí stalo jen jednou a to u sprchového gelu malina s mátou, ten voněl až tak moc, že mi to vadilo :)

      Vymazat