úterý 4. září 2018

Cosmetic Haul # 4 | Manufaktura


Hurá, mám svou vysněnou kosmetiku z Manufaktury. Kolem tohoto obchůdku jsem chodila neustále jako mlsná kočka a pokukovala po výrobcích. Krásná vůně kosmetiky se linula vždy až ven a ty nádherné  načančané regály plné věcí, radost pohledět.

Nakonec jsem to nevydržela a objednala si z e-shopu. To jsem tak jeden večer seděla na dovolené na Slovensku před stanem a popíjela vínko, když mi vyskočila na netu reklama značky Manufaktura. Zrovna navíc probíhala akce myslím 20% sleva na řadu s okurkou a meruňkou. Rozhodování bylo rychlé, prostě si něco objednám.

Vybírala jsem opravdu dlouho, v košíku jsem měla dané zboží za dva tisíce, ale musela jsem to výrazně zredukovat :) Nakonec jsem se rozhodla pro řadu Fialka a Okurka, bohužel Meruňku jsem oželela, bylo by toho už opravdu hodně. No jo, jenže co za výrobky si vybrat?

Řada fialka.


Vybrala jsem si sprchový gel, ten byl jasnou volbou, sprcháče mám moc ráda a ráda zkouším různé vůně a značky.


Krém na ruce, krémy používám docela často a tenhle vypadal fakt zajímavě.


Sirup, jasná volba, ten jsem prostě musela zkusit. Takový vychlazený vinný střik s příchutí fialky, no mňam.


Řada okurka


Opět sprchový gel, jak jinak, když Fialka, tak nesmí chybět i Okurka.


Hydratační pleťový krém a maska 2 v 1, tak tady jsem celkem váhala, zda ho zkusit nebo ne. Rozhodovala jsem se totiž ještě mezi krémem na ruce, ale říkala jsem si, že když si beru krém na ruce z řady Fialka, tak u Okurky zkusím něco jiného.


A jako poslední, ano, jak jinak sirup. Další jasná volba, když už zkouším fialkový, tak jsem taky chtěl zkusit okurkový.


Celkově mají všechny výroky moc hezké balení a etikety, rozhodně to nebyl můj poslední nákup u Manufaktury.

12 komentářů:

  1. Oh very cute products~ I really like the packaging
    xx

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už si tam musím něco koupit, hrozně mě to láká :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, ale mají tam tolik krásných a voňavých produktů, že jsem opravdu strašně dlouho uvažovala co si koupit :)

      Vymazat
  3. Já měla od Manufaktury krém na ruce Jablko - dostala jsem ho jako dárek. Špatný nebyl, ale unesená jsem z něj taky nebyla (ale já moc nemusím jablečné vůně) - psala jsem o něm na blogu v článku Z kosmetické poličky. A nedávno jsem dostala od švagrové kazetku Meruňka ;-)- je v ní tělové mléko a sprcháč. Tak uvidím, jaká bude ta.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řadu jablko jsem nezkoušela, bohužel jsem na tuto značku přišla později, takže jsem ji nestihla. Právě jsem zvědavá na krém na ruce fialka, běžně používám krémy od YR, tak uvidím, jaký bude tento :)

      Vymazat
  4. I didn't know this brand but now I'm curious, they look very nice and the packaging is beautiful, thanks for sharing!
    xx

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Very interesting products!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Každá jedna rada od Manufaktury je nádherná a svojská :) Ich produkty nakupujem veľmi rada, pretože viem, že kupujem kvalitné a originálne produkty, ktoré k tomu nie len krásne vyzerajú, ale aj voňajú :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Vůně je úžasná, balení krásné... Už se chystám na limitovanou edici Lípa :)

      Vymazat