pondělí 24. září 2018

BeautyBox Yves-Rocher | Září 2018


Tak, máme tady podzim a že začal opravdu pořádně. Ještě minulý týden skoro třicítky a dnes najednou deset stupňů, to je ale teplotní šok. Včera večer u nás byl šílený vítr, blýskalo se jak o závod a lilo jako z konve, takže fakt paráda. A do toho nám ještě doma celou noc kapalo kolem komínu, to je tak, když to majitel bytu není schopný opravit a to jsme mu to zatékání hlásili už několikrát. No a dnes k tomu všemu ještě padaly kroupy. Podzim jak má být. Ale abych tady neskuhrala o jen o tom, jak je venku škaredě, začnu se raději věnovat tomu, o čem tenhle článek má být.

Zářijový BeautyBox Yves-Rocher. Tento měsíc se box moc a moc povedl. S obsahem jsem velice spokojená a byla jsem mile překvapena kolik plnohodnotných výrobků se tam objevilo. Ale hezky od začátku. Velikost a design krabice se tentokrát změnil. Předchozí tři měsíce byly krabičky ozdobeny kresbami od Zuzany Osako a že byly povedené. Bílý podklad a na něm obrázek ženy a květin. Tentokrát je velikost boxu menší, ale je zároveň vyšší. Dle mého názoru praktičtější formát, ale pořád zůstává otevírání jako u minulých. Jak jsem psala minule uvítala bych otevírání jako u DM boxu. Ale design se povedl, zeleno-žluté pozadí s motivem listí a vinné révy, typický podzimní motiv. Krása.



Teď už konečně k obsahu boxu. Tentokrát obsahoval šest plnohodnotných výrobků, superfoods mix a samozřejmě také letáček popisující jednotlivé výroky plus vzkaz z Yves-Rocher. Jak jsem psala výše, obsah se mi líbil. Se všemi produkty se mi trefili to noty a určitě je využiji.

Detoxikační vlasový peeling. Jedná se o jednu z novinek na kterou jsem fakt zvědavá. Peeling na vlasy, celkem jsem na to koukala a říkala si jak to bude asi fungovat. Takže se těším až ho otestuji. (Cena 189,-)


Denní vysoce detoxikační péče. Moc milé překvapení vzhledem k tomu, kolik tento výrobek stojí. Slibuje ochranu pleti proti negativním vnějším vlivům a zpomalení její stárnutí. No, tak uvidíme, kolegyně v práci si ze mě dělala srandu, že po použití přijdu do práce a nepozná mě, protože budu vypadat na patnáct :) (Cena 549,-)


Detoxikační micelární gel Elixir Jeunesse. Další z novinek, kterou ráda vyzkouším. Opět plné balení jako vše ostatní. (179,-)


SOS korektor na nalakované nehty. Super věcička, pokud bude fungovat tak, jak slibuje. Musím otestovat, momentálně ovšem jen na nehtech na nohou. Na rukou už mám totiž nějakou dobu umělé. (Cena 115,-)


Sada tří výrobků na obličej, také novinka. Sada obsahuje: Čistící masku se zmatňujícím účinkem, Jemný peeling a Obnovující masku. Ve výsledku je tedy v boxu ještě více výrobků :) (Cena 99,- každý)


Antiperspirant zelený čaj z Číny. Přímo tento jsem na stránkách YR zatím nenašla, pouze tři jiné, tak uvidíme. (Cena 99,- jiné vůně)


Superfoods mix, směs různých semínek a Goji. Už se těším, až si to smíchám s cottage :)


Ve výsledku moc povedený box. Za tu cenu se tentokrát stoprocentně vyplatil a musím říct, že pokud i další bude takto skvělý, budu vážně uvažovat o prodloužení předplatného. Minulý box se mi moc líbil, ale tento ho ve všem předčil a dle mého i ty předchozí, které jsou vyfocené na webových stránkách. Jen tak dále. 

Cena za box 690,- 
Celková hodnota boxu 1.428,-

6 komentářů:

  1. Box vypadá moc dobře a určitě se vyplatil. Jsem zvědavá na případné hodnocení antirespirantu - vůně zeleného čaje by se mi mohla líbit. YR má všeobecně dobré výrobky, byť dost drahé (na můj vkus)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, box se určitě vyplatil :) Já většinou u YR nakupuju výrobky v akci, takže to tak draho nevyjde :) Recenzi určitě chystám.

      Vymazat
  2. Ani som nevedela, že už aj Yves Rocher predáva takéto boxy :) Beauty boxy mám veľmi rada, tento mal naozaj veľmi zaujímavý obsah

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to právě nevěděla, vychází už od června, já si stihla objednat až srpnový. Já Beauty boxy právě taky miluju, takže tenhle byl jasná volba :)

      Vymazat
  3. Ahoj, jak jsi spokojená s říjnovým boxem? Mě popravdě docela zklamal.

    OdpovědětVymazat