neděle 2. září 2018

Oriflame 10 / 2018


Dneska máme venku opravdu škaredě. U nás je celý den zataženo, poprchává a celkově tak pošmourno. Takové typické podzimní počasí. No jo, co bych taky chtěla, vždyť už nám načalo září a školou povinní mají zítra první školní den.

Když mám tak čas, tak se snažím dohnat resty co se týkají příspěvků Oriflame. Takže se konečně dostávám ke katalogu 10/2018. Já vím, taky už je to nějakou dobu, co byl platný, ale...


V této kampani nebylo nějak moc výrobků, které by mi padly do oka, ale přece jen jsem si nějaké vybrala. Celkově tři výrobky, k tomu další dva, které byly pro poštovné a balné zdarma a také jeden, který jsem dostala jako dárek k narozeninám.


Jako první mě velice zaujal tělový a vlasový olej s avokádem. Velikost balení je 100 ml což je tak akorát.


Další je tea tree oil. Byl za dobrou cenu a velikost balení je 10 ml. K tomu jsem si rovnou objednala pomůcku pro odstranění jak píšou komedonů, ale ta mi bohužel nepřišla. Ve faktuře byla psaná, ale v balíčku jsem ji nenašla. Škoda no, ale naštěstí nebyla drahá, tak to není taková hrůza, ale jde o ten princip.



A jako poslední jsem si objednala power shine lipstick The One. Už kdysi jsem jej měla a byla jsem velice spokojená, tak uvidíme, jak budu spokojená nyní.


Dále jsem v objednávce měla klasický zázračný kelímek, dostala jsem jej jako dárek zdarma k narozeninám. Zázračných kelímků není nikdy dost, takže paráda.


Výrobky, díky kterým se neplatí poštovné a balné byly tentokrát: sprchový gel Discover japanese ceremony a kuličkový deodorant. Z těchto výrobků bych si určitě sama vybrala sprchový gel, voní moc hezky. Deodorant ne, protože kuličkové nepoužívám.

3 komentáře:

  1. Vidíš, mne by kuličkový deo potěšil - jiné než kuličkové v podstatě nepoužívám. A ten sprcháč vypadá taky dobře.
    Chybějící věc v zásilce bych reklamovala - už jen proto, aby měl dodavatel zpětnou vazbu, že nebylo něco OK (a třeba ti to přibalí do příští objednávky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě používám buď Rexonu maximum protection, ta je super, nebo Alunit. Ale určitě ho nevyhodím, pravděpodobně podaruju :) Sprcháč voní moc hezky.
      Právě, že jsem to zapomněla napsat, že mi nedodali jednu věc a vzpomněla jsem si až jsem psala tenhle článek, což už je trochu pozdě :(

      Vymazat