středa 12. září 2018

Výlet | Zoo Lešná


Koncem srpna jsme si udělali s přítelem výlet do Zoo Lešná, byla jsem tady už po čtvrté, ale snad nikdy mě to tam neomrzí. Ze všech zoo, kde jsem byla se mi tato líbí nejvíc (Ostrava, Olomouc, Zlín-Lešná, Hradec Králové).

Někteří z vás jste už určitě v Lešné byli, takž je celkem zbytečné se nějak moc rozepisovat. Ono je to asi jako ve všech ostatních zoo, jen některé zvířátka můžou někde být, a někde ne.

Co se mi tady ovšem moc líbilo bylo to, že z každé zakoupené vstupenky přispějí 2 Kč na ochranu zvířat. Projekt se jmenuje 4NATURE a můžete si vybrat ze tří možných variant na přispění a to Saola, Sumatra a Ekvádor. Při nákupu vstupenky navíc dostanete kovový žeton, který vhodíte do "pokladničky". Je to taková obří pokladnička, která po vhození žetonu zahraje a zabliká. Samozřejmě pokud někdo nechce, může si zvolit variantu vstupu bez příspěvku, ale osobně si myslím, že dvě koruny nikoho nezruinují a jde to na pomoc zvířatům, takže dobrý skutek.


Další ze super nápadů je použití kelímků NICKNACK. Je to super, mají na výběr velký a malý, oba jsou zálohované 30 Kč. Poté záleží pouze na vás, zda si kelímek necháte nebo vrátíte. Já neodolala a odvezla si všechny tři druhy velkého a jeden druh malého. Opravdu jsem z toho byla nadšená, zbytečně se neplýtvá plastem, nikde se neválelo mraky plastových kelímku a kolem košů bylo čisto,  lidi si rozmyslí něco vyhodit, když je to za peníze které při vrácení dostanou zpět.

A jako poslední z čeho jsem byla fakt u vytržení bylo to, že si člověk mohl pohladit a nakrmit rejnoky. Bylo to něco úchvatného. Sice ta fronta byla mazec a někteří lidé opravdu bezohlední, hladili si rejnoky tak dlouho, že museli dokonce hlásit rozhlasem, aby pustili ostatní. Ale stálo to za to to čekání. Nádherný zážitek a rejnoci jsou tak krásní. Byla jsem jako malé dítě :)

No nebudu se už dále rozepisovat a dám tady raději ještě nějaké fotky :)

















14 komentářů:

  1. Jé, já už nebyla v ZOO spoustu let. A vlastně znám jen tu pražskou... Ale ta v lešné vypadá taky hezky . A ten zámeček je jak z pohádky. Stejně jako tobě se mi líbí nápad s kelímky. Jen u hlazení nevím, nevím - jestli ty chudinky zvířata nejsou z toho neustálého hlazení celá "uhlazená"...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, a já zrovna v té Pražské ještě nebyla, ale určitě se tam jednou podívám, je prý moc hezká :) Taky jsem si ze začátku říkala, jestli je hlazení pro rejnoky dobré, ale věřím tomu, že by to nedovolili, kdyby to rejnokům dělalo nějak špatně. Takže jsem z toho byla nadšená.

      Vymazat
  2. i love going to the zoo! especially when animals look really healthy.. thanks for sharing!

    xoxo

    www.loveminnie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I like to go to the zoo too :) Here in this animal are really healthy and looks like they care very well about them :)

      Vymazat
  3. Ty kelímky jsou super nápad! A ten příspěvek je taky fajn, je dobře že ZOO takhle pomáhá, taky bych se zas někdy do Zoo podívala :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, z kelímků jsem byla nadšená :) a z příspěvku taky, je fajn takhle pomáhat :)

      Vymazat
  4. Tak o téhle ZOO jsem ještě neslyšela, ale moc se mi líbí jejich nápady - jak příspěvky na ochranu zvířat, tak i kelímky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě doporučuji zajet se do Lešné někdy podívat :)

      Vymazat
  5. Jé to vypadá krásně, už se do ní nějakou dobu chystám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ve Zlíně jsem byla dvakrát a zoo je fakt hezká. Posledně byli rejnoci obrovský zážitek.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ti rejnoci jsou úžasní a zážitek neskutečný :)

      Vymazat
  7. V Zoo jsem byla kdysi když jsem byla malá, takže bych se tam velmi ráda znovu jela podívat :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě doporučuji Zoo Lešnou, teda pokud není moc daleko :)

      Vymazat