středa 15. srpna 2018

BeautyBox Yves-Rocher | Srpen 2018


Už v červenci jsem na internetu narazila na BeautyBoxy od Yves-Rocher a hned se mi ten nápad zalíbil. Vzhledem k tomu, že kosmetiku od YR miluju (to už ale dávno víte) tak mě to opravdu oslovilo. Bohužel mi ale dovolená trochu hnula rozpočtem a na boxík mi fakt už nezbylo, musela jsem si tedy počkat do srpna.

Tak a konečně jsem se svého BeautyBoxu dočkala. Přiznávám, že jsem se ale ještě trochu rozmýšlela vzhledem k tomu, že cena není  zrovna nejnižší, stojí 690,-. Můžete si vybrat různé varianty předplatného a to: předplatné na 3, 6 nebo 12 měsíců a to jednorázovou platbou, také je možnost na 3, 6 nebo 12 měsíců s tím, že se vám každý měsíc po dobu vámi vybranou strhne z karty 690,-. Já si vybrala možnost boxů na 3 měsíce a postupným strháváním peněz z karty. Připadalo mi to takové nejoptimálnější a taky jsem chtěla zjistit, jaký box vůbec bude, abych si neobjednala hned předplatné na 12 měsíců a pak byla zklamaná.


Co slibuje obsah BeautyBoxu? Slibuje 4 - 5 produktů plné velikosti, které jsou vybírány tak, aby pasovaly k danému měsíci. Novinky v předstihu, dárečky a limitované edice. Za každý zakoupený BeautyBox za vás navíc vysadí jeden strom, což je podle mě super. Beauty list, kde jsou popsány produkty. A samozřejmě také krásnou malovanou krabici od Zuzany Osako.


Po objednání mi balíček dorazil velice rychle a to i přes to, že byl zaslán přes Českou poštu :) Balení bylo už samo o sobě moc hezké převázané šňůrkou. Po rozbalení jsem byla mile překvapena kresbou na krabici, byla opravdu krásná, dlouhovlasá žena se slunečnicemi. Líbí se mi, že obrázky jsou takové jednoduché, vzdušné a ne přeplácané. Jen mě trochu zklamala krabice, myslela jsem, že bude s víkem, tak jak je třeba DM box. Ale i tak ji určitě na něco využiju.

A teď už k tomu, co za výrobky jsem našla v Srpnovém BeautyBoxu. Beauty list, kde jsou popsány jednotlivé výrobky. Ručně psaný vzkaz, kartička s informacemi o parfému, semínka, parfém 15 ml a čtyři kusy výrobků v plné velikosti balení.



Dvoufázový odličovač PurBleutet 150 ml. Ten mi udělal fakt velkou radost. Zrovna nedávno jsem ho dopotřebovala a byl skvělý. Rychle a bez problémů vše odlíčil.


Tělové mléko z ovsa. Balení má 390 ml, což je opravdu hodně velké. Tohle tělové mléko jsem už měla, zrovna včera jsem ho dopotřebovala, tak můžu vesele pokračovat dál v mazání.


Malinový ocet na vlasy. Po něm jsem pokukovala už delší dobu, ale ještě si ho nepořídila, no a teď jsem ho objevila v boxu, super, hned můžu začít testovat.


Jemný hydratační krém na pleť a tělo Pure Calmille. Heřmánek mám ráda, tak jsem zvědavá na tento krém. Od YR  jsem měla jiné a byla s nimi velice spokojená, tak uvidíme.


Dále se v boxu nacházel nový parfém Mon Evidence velikosti 15 ml. Takové roztomilé balení tak akorát do kabelky. Voní krásně, hlava parfému - mandarinka, srdce - damascénská růže, tělo - vanilka a květ pačuli.


Semínka slezu maurského, ten si určitě vysadím  :)


Celkově jsem s BeautyBoxem od Yves-Rocher moc spokojená a už se nemůžu dočkat dalšího.

Co na box říkáte vy holky? Koupily by jste si ho?

2 komentáře:

  1. Box vypadá zajímavě, ale drahý tedy je (i když na druhou stranu uznávám, že YR věci jsou fajn). Pro mne by určitě nebylo dostávat ho každý měsíc. Myslím, že bych produkty nestačila spotřebovávat. Teď tu mám kosmetiky docela dost, takže prvně musím trochu zlikvidovat zásoby a pak možná...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný boxík, já bych si ho za tu cenu nekupovala, radši si vyberu věci sama ale rozhodně za to stojí za to. Mám YR moc ráda a box se povedl :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat