středa 22. srpna 2018

Welcome Cosmetics | Červenec 2018


Ahojky, tak jsem konečně tady s novým článkem. Tentokrát s tím, co za kosmetiku jsem si nakoupila v červenci. Tentokrát toho bylo opravdu hodně. Některým věcem jsem prostě nemohla odolat a musela je mít :) Když jsem se na to tak dohromady podívala, zděsila jsem se, kolik toho je. Některé věci jsou sice jen na jedno použití, ale i tak. Za chvíli nebudu mít tu kosmetiku kam dávat.


DM box, tak za ten jsem byla fakt moc ráda, že jsem ho stihla ulovit. Výrobky byly naprosto parádní a jsem s ním moc spokojená. Za tu cenu povedený kousek a parádní krabice, která se dá i později skvěle vyžít.


Další byl nákup v DM. První jsem uvažovala, zda si mám věci objednat z netu, nebo koupit v prodejně. Nakonec jsem si udělala procházku do prodejny a vše nakoupila tam. Jako vždy jsem hodně uvažovala, co si koupit a co ne. Některé produkty jsem bohužel u nás v DM nesehnala, což mě celkem mrzelo, ale i tak jsem s nákupem byla opravdu spokojená.


Tentokrát jsou na fotce úlovky z DM ze Štúrova na Slovensku. Byla jsem tam na dovolené a DM nemohla vynechat. Zajímalo mě, zda tam mají nějaký jiný sortiment než u nás. Po projití jsem zjistila, že takřka stejný. Sehnala jsem tam ale pár věciček od značky Balea, které jsem u nás v drogérii nesehnala.


Manufaktura, na tuhle kosmetiku jsem se "třepala" už hodně dlouho. No, a konečně se mi podařilo si něco koupit. Koupila jsem si tři výrovky z limitované edice fialka a tři výrovky z edice okurka, ta byla zrovna v akci 20% sleva.


Oriflame 9/2018. Z tohoto katalogu jsem si taky objednala pár věciček, které se mi líbili.


tianDe, kosmetika, které se věnuje moje mamka a docela dost mě na ni nalákala. Vzhledem k tomu, že jsem měla koncem června svátek, dostala jsem od mamky poukaz na 200,- na nákup právě téhle kosmetiky a toto jsem si vybrala.


Další nákup tianDe, vzhledem k tomu, že mě tato kosmetika dost nadchla, rozhodla jsem se vyzkoušet další produkty, tentokrát kromě kosmetiky také zdravotní věci.


Oriflame 10/2018. Další nákup Oriflame za červenec, tentokrát to bylo jen pár věcí. Třeba zázračný kelímek jsem dostala zdarma jako omluvu za pozdní doručení předchozí objednávky.


Yves-Rocher, moje srdcovka :) Do obchodu jsem se vydala, že si koupím pouze lak na nehty a vyzvednu si dárek k narozeninám, no a nakonec jsem skončila s takovouto náloží výrobků.


Měla bych se krotit, je toho opravdu hodně, ale když já si  nedokážu pomoct :) O každém nákupu mám v plánu napsat článek a také recenze některých výrobků.

8 komentářů:

  1. Ty jo, to je pořádná hromada novinek. V Dm se těžko něčemu odolává a box se fakt povedl. Okurka i fialka z Manufaktury mě hodně láká a zaujaly mě i produkty Oriflame.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si říkala, když jsem to tak viděla pohromadě :D Ano, v DM je to někdy hodně těžké :) a za box jsem moc ráda, byl parádní. Já se teď u manufaktury těším na jejich novou kolekci Lípa, jsem na ni opravdu zvědavá.

      Vymazat
  2. Skvělé nákupy! Taky jsem ulovila DM box a jsem za to moc ráda, Balea masky si pravidelně kupuji taky a Alverde výrobkům bych neodalala :) taky když někam vlezu jen pro maličkost, tak si toho odnesu víc :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) DM box byl super a taky jsem za něj moc ráda, plno skvělých výrobků :) Balea je dobrá značka a hlavě skvěle cenově dostupná a její masky jsou fajn.

      Vymazat
  3. Tak to jsou tedy fakt mega nákupy. Jáse teď snažím spíš spotřebovávat než kupovat... Ale taky mám docela slušné zásoby.
    S YR jsi mne trochu nahlodala, jestli si nemám taky pořídit jejich věrnostní kartičku, i když tam chodím jen občas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já budu taky muset začít spotřebovávat a měla bych přestat nakupovat, ale s tím nakupováním to vidím bledě :D YR kartičku určitě doporučuji, budou ti chodit i letáčky se slevami atd.

      Vymazat
  4. Páni, to jsou nákupy:D. Já toho mám teď doma tolik, že nic moc nekupuju, ale na Balea masky nedám dopustit!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky toho mám doma už opravdu hodně, měla bych se krotit, ale vidím to bledě :D Ano, Balea masky jsou fajn :)

      Vymazat