čtvrtek 9. srpna 2018

DM box | Červenec 2018


Pozdě, ale přece. Konečně jsem se dostala k článku o DM boxu. Ano, já vím, tento DM box proběhl na začátku července, ale já ne a ne se prostě dokopat k napsání tohoto článku, navíc jsem byla celkem dlouho pryč, přišli do toho jiné věci atd.

Kupodivu se mi i tento DM box podařilo ulovit, ani nevím, jak je to možné, protože většinou nemám štěstí více jak jednou. Musím uznat, že doba dodání byla opravdu blesková. Jeden den objednáno a už druhý den jsem ho měla doma, takže super.






Co mě jako první zaujalo tak to, jak je box těžký. Radostně jsem si ho dovezla domů a začala rozbalovat. Měla jsem z toho takové další Vánoce, těšila jsem se jak malá holka, co uvidím. Byla jsem opravdu mile překvapena výrobky, které jsem uvnitř našla. Pár z nich jsem si chtěla sama koupit, takže když jsem je objevila v boxu, měla jsem radost. Ovšem jedna věc u které jsem se zarazila, tak to, že i do tohoto boxu dali holítko. Bylo i minule, jen trochu jiné, jedna strana stejná jako tady u tohoto, ale na druhé je zastřihovač, který je na baterky. Takže tady bych místo holítka uvítala něco jiného.


Začnu hned holítkem, jak jsem už psala, je sice fajn, ale bylo už v minulém boxu, takže místo něj mohlo být něco jiného, ale ti, kteří minulí boxík nemají, tak pro ně si myslím, že je fajn. Holí se mi s ním velice dobře, takže můžu doporučit.


Nivea body mousse, výrobek, který jsem si chtěla koupit, takže mi udělal velkou radost. Moc hezky mi voní


Tělový sprej Waikiki sun od Dermacolu. Další z věciček, kterou jsem si chtěla pořídit. A trefili se mi i do vůně, tenhle mi voní ze všech nejvíc. Vůně obsahuje mimo jiné vanilku, která je má nejoblíbenější.


Šampon Nivea hairmilk natural shine. Na tenhle šampon jsem opravdu zvědavá, ne všechny šampony mi totiž sednou, takže uvidíme, jak to budu mít s tímhle. Každopádně vůně je super.

Sprej B.U. passion, tuto značku voňavek mám vcelku ráda, bohužel tahle vůně nebude rozhodně patřit mezi moje top. Neříkám, že voní špatně, to vůbec ne, ale není to nic pro mě. Balení je velice praktické do kabelky.


Lak na nehty Rimel Flip Flop 406, parádní letní barvička, úplně vidím, jak se mi bude vyjímat na nehtech na nohou v žabkách. Laky celkově miluju, jsem na ně tak trochu ujetá, takže radost veliká, když jsem ho objevila v boxu.


Maybelline Color Sensational Vivid Hot Lacquere, tekutý lesk na rty. Na mě trochu výrazná barvy, ale i tak se mi moc líbí.


Čoko kokosky z  pekárny Zemanka. Miluju sladká, takže paráda, že v boxe něco takového bylo, bohužel jsem je ještě neotevřela, takže nedokážu říct, jak chutnají.


trend IT UP Invisible Protect & Define tužka na rty. Tužky na rty vůbec nepoužívám, ale vzhledem k tomu, že tahle je průhledná, tak ji určitě vyzkouším a možná se ji už nebudu chtít vzdá, uvidíme.


Oční krém od Diadermine, je 40+ což ještě fakt nemám, tak jsem jej podarovala mamce, která byla moc ráda, ale bohužel ho ještě nezkoušela.
Astrid Collagen Pro vzoreček krému proti vráskám, taktéž jsem ho podarovala mamce.

V boxu byly ještě čtyři výrobky a to Tampon OB ProComfort, Tampax, Balea tekuté mýdlo tropický ráj a Kondomy primeros. Bohužel je na fotce nemám, jaksi jsem nezdokumentovala samostatně :)

P.S. Ještě pořád probíhá GIVEAWAY do 24. srpna 2018 odkaz zde 

5 komentářů:

  1. Ty čokokokosky jsou super - měla jsem je v nějakém swapu a moc mi chutnaly.
    Já DMbox vyhrála v zimě, když byl ještě za body, a byl taky fajn (mám článek na blogu s obsahem)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se bohužel DM box nikdy nepodařilo vyhrát, tak jsem ráda, že se dá teď koupit. Sice je strašně rychle vyprodaný, tak musí člověk fakt číhat a hned objednávat :)

      Vymazat
  2. Tento boxík sa naozaj vydaril, ja som ho bohužiaľ nestihla objednať, no s tým predchádzajúcim som bola veľmi spokojná :) Najviac ma zaujal lak na nechty, má nádherný odtieň! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, boxík byl opravdu super, jak ten předchozí, tak také tenhle. Zatím jsem s nimi velice spokojená :)

      Vymazat
  3. Já byla s boxem moc spokojená a jsem ráda že jsem ho taky stihla :)

    OdpovědětVymazat