úterý 28. srpna 2018

Oriflame 9 / 2018


Jak to tak vidím, léto už nám pomalu a jistě končí. Ráno zima, odpoledne ještě teplo, ale všeho do času, na koupání to už vůbec není. Třeba včera jsme u nás měli v šest ráno osm stupňů a jak jsem dojela na sedm do práce, tak tam bylo dokonce veku jen pět stupňů no a odpoledne zase teplo, dvacet pět. Ráno jde člověk navlečený a obzvlášť já, jsem taková zmrzlina :) a odpoledne neví, co by si ze sebe sundal, tohle období fakt nemusím. Každopádně doufám, že nám teploty nad dvacet stupňů přes den ještě nějakou dobu vydrží. 

Ale teď k tomu, o čem je tento krátký článek. Ráda bych vám ukázala, jaké výrobky jsem si koupila z katalogu Oriflame 9/2018. Ano, tato kampaň proběhla už před nějakou dobou, ale jak to tak u mě chodí, vše sem dávám o něco později. Doufám, že to brzy napravím a doženu ten skluz alespoň co se Oriflame kampaní týče. 

A teď ke koupeným výrobkům. Celkově jsem si objednala dvě sady, jeden sprchový gel a také výrobky, za které se neplatí poštovné.


Ovocná sada péče o pleť Love nature. Tato sada obsahuje celkem tři produkty o objemu 30 ml. Melounový gel, borůvkovou pleťovou masku a meruňkový peeling. Všechny tři produkty neskutečně krásně voní a jsou taky hezky barevné :) Je to navíc takové pro mě ideální balení na testování, které není zbytečně obří a tudíž mi doma nebude ležet pěkně dlouho a já budu moct vyzkoušet dříve něco nového. 


Druhá sada obsahuje Gelový krém s aloe vera Love Nature, Čistící gel s aloe vera Love Nature a Pleťovou vodu s aloe vera Love Nature. Zatím jsem nezkoušela, tak uvidím až použiju.


A jako poslední jsem si objednala zklidňující sprchový gel s levandulí Love Nature. Vůni levandule miluju a byl za dobrou cenu, tak jsem neváhala. Navíc není nějak extra velký, tak bude rychle spotřebovaný, můžu koupit a testovat zase nějaký nový. 


Dále jsem si do objednávky přidala výrobky, díky kterým se neplatí poštovné. Tentokrát to byl sprchový gel Discover Icelandic Purity a dětská zubní pasta. Za normálních okolností bych si tyto výrobky neobjednala, možná jen ten sprchový gel na zkoušku, ale v menším balení. Využití jsem pro tyto výrobky ale už našla. Sprcháč jsem podarovala sestře a zubní pastu druhé mojí malinké sestřičce. 

6 komentářů:

  1. Hrozně se mi líbí ty produkty řady Love Nature, až budu mít možnost si něco objednat tak po nich určitě mrknu :) mají nádherné obaly, ta ovocná sada vypadá božsky ♥
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Produkty Love Nature mám moc ráda, jsou cenově přijatelné a fajn, takže určitě doporučuji :)

      Vymazat
  2. Všechny výrobky vypadají zajímavě, pro mne by asi nevyužitelnější byl sprcháč s levandulí

    OdpovědětVymazat