středa 14. března 2018

Recenze kosmetiky | Clear scrub - L'OREAL



Tak už ho mám konečně taky, cukrový peeling od Loreal. Po spoustě přečtených recenzích na blozich jsem se rozhodla si peeling taky pořídit. Nejraději bych si koupila všechny tři, no, ale jak já říkám, člověk míní a finance mění (no jo, chtěla jsem si koupit ještě jinou kosmetiku) :D Takže jsem pečlivě vybírala, který z nich si vybrat. Stála jsem v DM jako tele a neustále pročítala etikety a rozhodovala se. I když jsem měla informace načtené z blogů, prostě jsem v tom, který si pořídím, neměla pořád nějak jasno. Bude to Clear scrub – proti černým tečkám, Glow scrub – pro rozjasnění nebo Nourish scrub – pro vyhlazení a výživu?  Do toho mi neustále zvonil telefon, volaly holky z práce a já na ně chudáčky byla hnusná a protivná, no jo, plné ruce tašek, telefon jsem v první moment nemohla vylovit z kabelky, takže vyzváněl na celý obchod a ještě k tomu dilema, který peeling pořídit.



Nakonec jsem si po dlouhém rozmýšlení vybrala Clear scrub taky vzhledem k tomu, že s černýma tečkama bojuju takřka neustále a ten boj jaksi neustále prohrávám.

Už samotné balení na mě působí moc hezky a elegantně. Průhledná skleněná krabička s plastovým šroubovacím víčkem, kde jde krásně vidět obsah, který má 50 ml.


Clear scrub proti černým tečkám je obohacený o semínka z kiwi, mátový esenciální olej a esenciální olej z citronové trávy. Pleť by po něm měla být vyhlazenější, měl by zredukovat nedokonalosti a čistit póry. Doporučené použití je 3krát týdně na obličej a rty.


Peeling nádherně voní a má krásnou zelenou barvu, ve které krásně kontrastují černé semínka z kiwi. Konzistence je úžasná a pro mě moc příjemná. Taková hustá a jemně škrablavá nebo jak to mám napsat :) Trochu mi to připomíná, když dělám domácí citronovou polevu s moučkovým cukrem.

Celkově velká spokojenost, Clear scrub patří určitě mezi moje oblíbené kosmetické výrobky. V budoucnu mám v plánu ale určitě také vyzkoušet zbylé dva cukrové peelingy.

14 komentářů:

  1. O tomto peelingu uvažujem odkedy som videla reklamu, ale zatiaľ som nemala možnosť si ho kúpiť. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musí vonět vážně nádherně:D. A nevysušuje pleť?
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voní nádherně. Pleť vůbec nevysušuje, je krásně jemná. :)

      Vymazat
  3. Nedávno jsem na něj viděla reklamu a vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle peeling bych taky ráda vyzkoušela, vypadá krásně, vážně jako kiwi :D A funguje dobře? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám, že černé tečky najednou úplně zmizely, ale pleť je určitě po použití hebčí a černých teček je o něco méně :) Já si nemůžu stěžovat :)

      Vymazat
  5. Veľmi veľa ľudí si tie scruby chváli. Ja dom skôr na tie chemické, ale chcela by som vyskúšať aj tento.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu jedině doporučit. Je fajn, navíc když si ho nanáším na obličej, jako kdyby hřál :)

      Vymazat
  6. Podle reklamy mě tento nejvíce zaujal ! :) Protože bojuji také s černými tečkami a plánuji si ho pořídit :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
  7. Tento musím mať, už ho majú všade, som veľmi zvedavá na jeho vôňu:)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat