úterý 6. března 2018

Přečteno | Únor 2018


Tak únor máme za námi, snad poslední ze studených měsíců a teď by nás konečně mohlo pomalu a jistě čekat jaro.

V únoru se mi podařilo přečíst víc než jednu knížku, určitě to bylo taky tím, že jsem skončila doma na nemocenské a proto jsem na knížky měla víc času. Četla jsem více méně od rána do večera a taky jsem si vybrala knihy, které mě bavily a dobře se četly.

Celkově jsem tedy přečetla osm knih, což je celkem slušné na jeden měsíc


Trápení1. Sukuba 1 Trápení

Autor: Richelle Mead
Série: Sukuba
Díl: První
Originální název: Succubus Blues

Můj názor:
Hodně dobrá kniha, sice už opravdu dlouho napsaná, ale já se k ní dostala nějak až teď :) Ani nevím, jak je to možné, když Richelle Mead jako autorku mám opravdu moc ráda.


Na vrcholu2. Sukuba 2 Na vrcholu

Autor: Richelle Mead
Série: Sukuba
Díl: Druhý
Originální název: Succubus On Top

Můj názor:
Dobrý díl, rozhodně jsem se nenudila a Georginu jsem si jako postavu oblíbila, sice nesouhlasím se vším, co dělá, ale i tak ji mám ráda.


Sny3. Sukuba 3 Sny

Autor: Richelle Mead
Série: Sukuba
Díl: Třetí
Originální název: Succubus Dreams

Můj názor:
Další super díl, dobře se četl a celkově mě bavil.


Žár4. Sukuba 4 Žár

Autor: Richelle Mead
Série: Sukuba
Díl: Čtvrtý
Originální název: Succubus Heat

Můj názor:
Sakryš, to na konci jsem teda nečekala, i když jsem vlastně mohla. Jinka opravdu dobrá kniha, napětí, akce, zápletka parádní... Super.


Stíny5. Sukuba 5 Stíny

Autor: Richelle Mead
Série: Sukuba
Díl: Pátý
Originální název: Succubus Shadows

Můj názor:
Tenhle díl byl taky moc dobrý, akorát mě tolik nebavily ty pasáže, kde Georgina snila. Neříkám, že byly špatné, ale některé byly zbytečně natažené a nebylo tam tolik akce, sice jsem se dozvěděla něco víc o minulosti Georginy, ale... V tomhle díle mě hodně překvapil Roman, začínám ho mít dost ráda, dokonce asi raději než Setha.


Odhalená6. Sukuba 6 Odhalená 

Autor: Richelle Mead
Série: Sukuba
Díl: Šestý
Originální název: Succubus Revealed

Můj názor:
Super a ten konec vážně paráda. Spoiler: Romana mi bylo hrozně líto, hodně jsem si ho oblíbila.


Krvavé kolenoKrvavé koleno

Autor: Laurell K. Hamilton
Série: Anita Blake
Díl: Pátý
Originální název: Bloody Bones

Můj názor:
Další povedený díl z téhle série. Tak, jak jsem se opravdu dlouho přemlouvala, abych tyhle knihy začala číst (ani nevím proč), tak se mi fakt líbí.


Růže podzimuRůže podzimu

Autor: Abigail Gibbs
Série: Temná hrdinka
Díl: Druhý
Originální název: Autumn Rose

Můj názor:
Knížka se mi vážně moc líbila, jen hlavní hrdinka se mi někdy zdála jako rozmazlené malé dítě, ale není se čemu divit, když jí je teprve patnáct. Jinak příběh byl zajímavý, čtivý... Škoda, že spisovatelka zatím nenapsala další díl.


Kdybych to měla shrnout, tak všechny knihy se mi líbily, ale třeba k sérii Sukuba se nemám důvod znovu vracet, stačilo mi přečíst si ji jednou.

Top kniha, kterou bych z těchto osmi vybrala, no nedokážu prostě vybrat jednu, musím dvě. A těmi jsou Krvavé koleno a Růže podzimu.

Ke knihám jsem nedávala anotace tak jako v minulém příspěvku, myslím si, že je to zbytečné, kdo chce na internetu se dají dohledat :) Je to vyloženě seznam knih, které jsem přečetla a můj názor na ně. Příště si dám záležet více na tom, co o knize napíšu. Teď to bylo tak, že jsem dočtenou knihu odložila a hned si vzala další a když jsem pak chtěla napsat, co si o té předchozí myslím, už se mi to pletlo s tou další, tak jsem to vzala tak obecně :D

Žádné komentáře:

Okomentovat