čtvrtek 8. března 2018

Můj druhý nákup v Yves-Rocher

Můj druhý nákup v Yves-Rocher byl dva týdny po tom prvním. No jo, prostě jsem se nemohla dočkat a jen krém na ruce mi nestačil. Bylo to týden před Štědrým dnem a jaké bylo moje překvapení, když jsem viděla frontu zákazníků, která byla z obchodu až ven, no vlastně ono mě to ani tak nepřekvapilo, co bych chtěla týdne před Vánoci, ale i tak jsem byla zděšená. Tak k mojí představě klidného očichání sprchových gelů, vyzkoušení testerů a vybrání výrobků.
Rezignovaně jsem se tedy postavila do fronty a čekal, až se dostanu dovnitř, čekání naštěstí nebylo zase tak hrozné a já se konečně po nějaké době dostala do obchodu a mohla začít vybírat. Ovšem místa v prodejně nebylo nazbyt, tak jsem si řekla, že rychle popadnu výrobky na které mám zálusk a půjdu. Ovšem k některým věcem byl problém se dorvat, přes ty lidi to prostě nešlo, ani vidět přes ně některé věci nešly. Ale nakonec se mi podařilo ukořistit pár věcí, které jsem chtěla. No a mohla jsem jít k pokladně.
Ve frontě u pokladny přede mnou stála už jen jedna paní, tak jsem si říkala, jak to půjde rychle, ovšem opak byl pravdou. Paní se zdržela u pokladny tak dvacet minut, prodavačky se snažily seč jim síly stačily, ovšem se zákaznicí jaksi nebylo pořízení.
Když jsem se po celkem dlouhé době dostala konečně k pokladně vítězoslavně jsem si vytáhla z kabelky letáček, který jsem dostala k registraci s tím, že použiju 40% slevy, ale jaké bylo moje překvapení, když mi prodavačka řekla, že mají zrovna akci selva 50% na dva a více výrobků, které nejsou označeny zeleným bodem. To mě opravdu potěšilo, ušetřila jsem pěknou řádku peněz. Dala jsem ji teda alespoň letáček na řasenku zdarma, ale oznámila mi, že se moc omlouvá, protože řasenky jim došly. Sakra a já se na tu řasenku tak těšila :(
Ale tak co, odešla jsem s hromadou kosmetiky a o řasenku si mám říct prý příště.

Tak a po mojem vykecání se konečně dostávám k tomu, co jsem si vlastně všechno koupila.

Péče proti drobným nedostatkům pleti Sébo Végétal


Krém je naprosto parádní a hlavně mi strašně hezky voní. Má hezkou skleněnou krabičku, kterou doufám pří mé nešikovnosti nerozbiju, ale vypadá dost pevně, tak snad ne.
Pleť je po nanesení krému krásně hebká a není vůbec mastná, což mi vyhovuje, hodně mastné krémy mě dá se říct dusí.

Peelingový olej na ruce s bio arnikou


Peelingový olej na ruce (ten vlevo) je naprostá bomba. Nanáší se jednou až dvakrát do týdne a ruce jsou po něm neskutečně hebké a moc hezky voní. 
Při prvním přičichnutí mi vůně až tak příjemná nepřipadala, jsem totiž zvyklá na jiný typ vůní, ale při nanesení na ruce a delší možnosti očichání :) jsem se do ní zamilovala. Je zajímavá, ale myslím si, že ne každému možná sedne. 
Olej se používá jako krém, je opravdu hodně mastný (je to taky peelingový olej, že). Já osobně mám neustálou tendenci si mnout ruce, je to totiž příjemný pocit, protože obsahuje peeling. Po nějaké době si stačí opláchnout ruce vlažnou vodou, aby se smyla mastnota z oleje a je to. 
Peeling je skvělý spolu s Hydratačním krémem s bio arnikou, mají stejnou vůni. 



A co jsem si pořídila dále? 

Expresní odličovač na oči s chrpou Pur Bleuet
Nejlepší odličovač, co jsem zatím měla. Před použitím je potřeba protřepat, aby se spojily obě složky. Hezky voní a skvěle odličuje i voděodolnou řasenku, kterou jsem měla problém s jinými odličovači odstranit. 

Balzám na rty Macadamie
Krásná příjemná vůně, ale nevidím to zase jako takovou extra bombu, připadá mi jako jiné balzámy na rty. Vydrží zhruba stejně právě jako ty jiné balzámy, ale za tu vůni to stojí.

Vyživující tělové mléko na velmi suchou pokožku
Obsahuje výtažek z ovsa, možná je to tím, netuším, ale vůně pro mě byla taky na první přičichnutí nezajímavá. Ovšem po nanesení na pokožku jsem změnila názor. Vůně je velmi příjemná, taková nevtíravá a tělové mléko samo o sobě se rychle vstřebává, což je třeba pro mě velice fajn, protože nemám ráda, když jsem dlouho celá mastná. Pokožka je po něm hezky jemná a hydratovaná.

Sprchový gel s peelingem Citron & bazalka
Na první přičichnutí jsem se zamilovala. Ta vůně je naprosto úžasná, citrusová s přídavkem bazalky, prostě naprosto božská kombinace. K tomu ještě peeling, který je na pokožce naprosto úžasný. 

Já vím, já vím, výrobky nejsou vůbec novinky, už nějakou dobu se prodávají. Pro mě ale novinkami jsou a možná se najdou i tací, jako já, kteří je ještě nevyzkoušeli.

www.yves-rocher.cz
Všechny výrobky jsou mnou zakoupené.

14 komentářů:

  1. Také se chystám na nákup do Yves Rocher:)) mají super produkty! :) Z tvého článku mě zaujal nejvíce sprchový gel :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchový gel byl naprosto úžasný, hlavně ta vůně. Určitě doporučuju :)

      Vymazat
  2. Krásný výběr, YR mám ráda, najdu tam pár svých oblíbenců na které nedám dopustit :-) Koukala jsem, že máš i trochu podobnou četbu, takže beru odběr tvého blogu a budu se těšit na další článek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, vždycky když jsem v Yver-Rocher, nevím co si dříve vybrat :)

      Vymazat
  3. Já jsem si od YR ještě nikdy nic sama nekoupila, občas zajdu do jejich obchodu, ale nikdy vlastně nevím, co si mám vybrat, tak teď aspoň vím, po čem se podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když zajdu do Yves-Rocher, stojím tam úplně marná a nevím, co si dříve vybrat :) Nakonec skončím s náručí plnou výrobků :)

      Vymazat
  4. Skvelé produkty! :) Yves Rocher zbožňujem, ich kozmetika má proste nádhernú vôňu. Raz som mala malinový peeling a bol úžasný, rovnako tak aj balzám na pery

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinový peeling voní krásně, zrovna nedávno jsem ho dávala jako dárek ještě s dalšíma malinovýma výrobkama od YR :)

      Vymazat
  5. Ten scrub mám a je vážně úžasný! :D

    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  6. Yves Rocher zbožňuji :-) moje stálice jsou kokosové kousky a teď nově i kávový sprchový gel, ten voní fantasticky. A čistící gely na obličej jsou fajn, balzámky, krémy na ruce... no asi bych tu musela vyjmenovat celý sortiment, který mám ráda :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, kdyby měl člověk vypsat, co všechno má z YR rád, bylo by toho opravdu hodně. Ten kávový sprchový gel jsem ještě nezkoušela, ale láká mě, takže si ho určitě časem pořídím :)

      Vymazat
  7. Ten odličovač je aj moja topka spomedzi dvojfázových odličovačov :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Jj, ten je skvělý, nedám na něj dopustit :)

    OdpovědětVymazat