pondělí 12. března 2018

Kosmetika z Bulharska - připomínka léta



Dneska, když jsem se tak prohrabovala veškerou tou kosmetikou, kterou mám, jsem narazila na kousek léta.  Abych to vysvětlila, narazila jsem na kosmetiku, kterou jsem si přivezla z dovolené v Bulharsku. Ani nevím jak, ale podařilo se mi na ni zapomenout, což je škoda, ovšem hned to napravím.

Při přičichnutí, se mi hned vybavily teplé letní večery strávené na terase v Bulharsku s výborným drinkem v ruce, šplouchání moře a celkově vůně moře a léta v ovzduší. Jé, jak já bych hned letěla někam do tepla, koupat se v moři, opalovat…


A, co jsem si vlastně přivezla? Vzhledem k tomu, že Bulharsko je vyhlášené růžemi, nemohlo to být nic jiné, než kosmetika právě s touto vůní. Osobně si na růže v kosmetice moc nepotrpím, ale v tomhle případě jsem udělala výjimku. Vybrala jsem si výrobky, kde je spolu s růžemi také arganový olej, což mění typickou vůni růží v trochu jinou, velice hezkou.

Krém na ruce s vůní růží a argonovým olejem


Má velice příjemnou nevtíravou jemnou vůni. Je v klasické plastové tubě, ve které bývá většina krémů na ruce. Druhý krém má trochu jinou vůni, tady jsem ale byla zklamaná obsahem, velikost krabičky vůbec neodpovídala množství krému uvnitř. Škoda, je ho tam opravdu málo.

Parfém s vůní růží a argonovým olejem


Hodně lidí si kupovalo parfémy s vůní bílých, červených, žlutých… růží, mě osobně tyto parfémy moc nevoněly, vůně byla taková pro mě hodně výrazná a vtíravá, ale tenhle parfém, to bylo něco jiného. Má stejnou příjemnou, ale trochu výraznější vůni než krém na ruce. Balení je skleněné a ideální tak akorát do kabelky.

Balzámy na rty


Ty jsem si pořídila rovnou tři, jeden měl být jako dárek.
První je levandulový, ano není to růže, tak typická pro Bulharsko, ale udělala jsem výjimku a pořídila si ho, voní totiž nádherně.
Další je ze stejné řady jako krém na ruce a toaletní voda, takže paráda.
A poslední, tak to je typický balzám ala růže. Měl být jako dárek, ale tím, že jsem na kosmetiku úplně zapomněla, tak ho asi budu muset spotřebovat sama.

Tyhle výrobky se dají koupit i u nás. Takže kdyby někdo chtěl, v pohodě je sežene na netu. Já sama si je u nás ale objednávat určitě nebudu, nepřipadalo by mi to ono. Chyběla by mi tam ta radost, že je to kosmetika z dovolené, ke které se jen tak jindy nedostanu.

4 komentáře:

  1. Ja ruže milujem a aj ich vôňu ale čo sa týka nejakých parfémov s vôňou ruží tak to ja naozaj nemusím alebo nejaké krémy. Každopádne aj ja ak si niečo kupujem len v danej krajine a mám na to určité spomienky, tiež nekupujem potom online lebo by mi to potom pripadalo také nijaké :)

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vůně růží jako květin je krásná :) U kosmetiky je to takové jiné, Klidně ať mi provoní byt kytice růží, ale ne, že já budu vonět jako růže :D

      Vymazat
  2. Růže mám také ráda:) Nejvíce se mi líbí ty balzámy na rty v kelímku, schválně se mrknu jestli se dají sehnat i u nás jak říkáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se sehnat třeba tady:
      http://www.kosmetikarose.cz/17-rose-of-bulgaria-ruzova-kosmetika
      Ale i jinde, je toho spousta :)

      Vymazat