čtvrtek 5. dubna 2018

Cosmetic Haul #1 | Yves-Rocher




















Jak už určitě z minulých příspěvků víte, tak značku Yves-Rocher mám opravdu moc ráda a jsem s ní moc spokojená, takže si často něco kupuju. Vždycky jsem chodila do kamenných prodejen, kde jsem si mohla vše v klidu očichat a vybrat si. Tentokrát jsem ale udělala výjimku a produkty si objednala přes internet. Jednak proto, že jsem měla slevu 100,- která platila sice platila i v kamenných obchodech, ale já zrovna do žádného neměla cestu a taky proto, že doprava k objednávce nad 499,- byla zdarma a taky se mi líbil dárek, který byl k objednávce nad 250,-.

Objednala jsem si toho celkem dost, ale pět věci jsem měla jako dárek, takže se uklidňuju tím, že jsem zase tolik neutrácela :) Objednávku jsem uskutečnila už v půlce února, takže je to už celkem dlouhá doba, ale jaksi jsem nemohla najít fotky a tak jsem nemohla ani uveřejnit článek, ovšem dnes se mi je konečně podařilo dohledat, sice ne všechny, ale aspoň některé.

            

Když mi balíček dorazil, byla jsem zrovna doma na nemocenské, takže jsem měla opravdu hodně času a hlavně klid na to si věci pořádně prohlédnou, očichat a nafotit. Při rozbalování to pro mě byly takové druhé Vánoce.

A co jsem všechno objednala?

Šampón pro lesklé vlasy, tuhé mýdlo malina a balzám na rty malina jsem kupovala jako dárek k narozeninám. Mýdlo moc hezky vonělo i přes obal, bylo k nakousnutí.

Hydratační krém na ruce s bio arnikou a Plaisirs Nature krém na ruce Oliva & Petit Grain jsem kupovala jako dárek k svátku pro mamku.


Pro sebe jsem si objednala balzám na rty Karité, sprchový gel Mandarinka & Cedrové dřevo, který nádherně voní, dva krémy na ruce Plaisirs Nature, první je Oliva & Petit Grain a druhý Mango & Koriandr. Ke koupi dvou krémům Plaisirs Nature byl jako dárek náhrdelník na krk se srdíčky.  Vzhledem k tomu, že jsem měla slevu 100,- tak jsem si ještě vybrala urychlovač zasychání nalakovaných nehtů. K nákupu některých produktů bylo taky ke koupi za pouhých 25,- kosmetické zrcátko, bohužel už si nevzpomínám, díky kterému produktu jsem ho za tuto cenu dostala. Rtěnka byla také k některým produktům za pouhých 59,-. Samozřejmě jsem si musela rtěnku a zrcátko taky přihodit do košíku, za tu cenu jsem je tam prostě nemohla nechat :)

Jak už to tak internetový obchod Yves-Rocher má, tak ke každému nákupu nad 250,- je jeden dárek a k nákupu nad 899,- je druhý dárek. Můj nákup ceny 899,- nedosáhl, takže jsem dostala první dárek. Ze tří možností jsem si vybrala Rostlinný tělový peeling, který krásně voní a je moc příjemný. V balíčku jsem taky našla jako dáreček vzoreček a kalendář na rok 2018.

S celým nákupem jsem moc spokojená a strašně se mi líbí ty dárky ke každé objednávce nad určitou hodnotu. Pravděpodobně budu přes internet objednávat Yves-Rocher častěji.







9 komentářů:

  1. Ten balzám na rty mám a je úžasný:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, souhlasím, už mám jeden skoro spotřebovaný a chystám se na další :)

      Vymazat
  2. Yves Rocher mám ráda :) nedávno jsem dostala sprchový gel, který je levandulový a zrovna ten stejný jsem dávala také a chtěla jsem si ho pořídit, ale dostala jsem ho takhle, tak jsem ráda :))

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchové gely od YR jsou úžasné, nikdy nevím, který si mám vybrat :) Levandulový jsem ještě neměla, ale určitě si ho časem taky pořídím :)

      Vymazat
  3. Na eshopu jsem ještě neobjednávala, v obchodě ano a Yves Rocher u mě boduje víc a víc. Strašně se mi líbí, že ty věci jsou přírodní, takže jejich produkty se snažím nahradit svou dosavadní kosmetiku. A ten peeling mám doma, je naprosto luxusní. Už nechci jinej :)

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. E-shop určitě doporučuju, jsou tam i fajn dárky :) Peeling je skvělý a moc hezky voní, určitě ho nemám naposledy.

      Vymazat
  4. Kosmetiku Yves Rocher také používám. Balzám na rty a a ty krémy na ruce jsou super. Šampon mne nijak neoslovil. A moc mne mrzí, že jsem měla ráda jejich odličovací ubrousky a ty zrušili a už je nedělají :(
    Flavours of Amellia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S šamponem na barvené vlasy nemám taky moc dobrou zkušenost, vlasy se mi po něm strašně rychle mastí, takže je musím umývat každý den. Ale je to zatím jediný výrobek, který mi nevyhovuje :) Těch ubrousků je škoda, ideální, když člověk někam jede a nechce se mu tahat tekutý odličovat, nebo jak to mám napsat :)

      Vymazat
  5. Značku mám také ráda a často ji nakupuji, ale ještě nikdy jsem nenakupovala na e-shopu. Nějak je pro mě pohodlnější jít do kamenného obchodu. Pěkné věci. :)
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat