pondělí 9. dubna 2018

Cosmetic Haul #2 | Makeup Revolution



Dneska bych Vám ráda ukázala, nebo se spíš pochválila tím, co mi zase přišlo. Na stránkách Makeuprevolution jsem brouzdala už delší dobu a pořád se rozhodovala, co si vlastně chci objednat. V březnu se mi ale podařilo narazit na jejich stránkách na to, že mají a teď nechci kecat, myslím 20% slevu na nákup. Neváhala jsem a využila toho. Přece jenom je to už pěkná sleva.

Samozřejmě jako vždy jsem měla dost velký problém, vybrat si, co si vlastně objednám, byla toho spousta, co se mi líbilo, nákupní košík se mi začal nekontrolovatelně plnit, až byla částka celkem dost vysoká, takže jsem musela přistoupit k redukci vybraných výrobků. To přebrání mi trvalo snad celou věčnost.

Když se mi konečně podařilo vybranou kosmetiku zredukovat, bylo z toho šest rtěnek, některé musím uznat jsem si objednala dost pro mě odvážné, hlavně černou a fialovou, no jsem zvědavá, jak na mě budou vypadat :D Dále tři lesky na rty a dva balzámy na rty.



Co se týká lesků na rty, z těch jsem asi nejvíc nadšená, je to set tří lesků na rty z kolekce Moje znamení OHEŇ. Vzhledem k tomu, že jsem ve znamení Lva, neváhala jsem. V balení je lesk na rty Lev, Beran a Střelec. Všechny vypadají moc hezky, lesk Lev je ze všech tří nejtmavší.


Balzámy na rty jsem si vybrala dva a to s vůní čokoláda-oříšek a čokoláda-pomeranč, jsem na ně moc zvědavá.


Postupně budu určitě na blog přidávat recenze na tyto produkty.

3 komentáře:

  1. Na ty recenze se moc těším, jsem zvědavá na ty balzámy na rty:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá na ty balzámy, protože na balzámech na rty ujíždím :)

      Vymazat
  2. Thank you very much for the nice comment :)
    I certainly agree with watching the blog.
    I immediately join you to watch your blog.

    OdpovědětVymazat