úterý 3. dubna 2018

Přečteno | Březen 2018




















Tak a březen je v čudu. Nějak moc rychle mi tenhle měsíc utekl. Bohužel jsem toho nestihla přečíst
tolik, kolik jsem chtěla, vzhledem k tomu, že jsem se po měsíci nemocenské vrátila do práce a tak nebylo tolik času na čtení jako když jsem byla celý den doma. Ale upřímně, jsem ráda, že jsem zpět mezi kolegyňkami z práce, jsou super a tak mi doma na nemocenské fakt chyběly.

Celkem jsem stihla přečíst tři knihy, plus rozečíst dvě nové. Jo, čtu vždy více knih na jednou, každou mám danou jinde v bytě, v obýváku, ložnici, koupelně... No, snad v každé místnosti.



Život a smrt & Stmívání KOMPLET1. Život a smrt & Stmívání KOMPLET

Autor: Stephenie Meyer
Série: Stmívání
Díl: 1.75
Originální název: Life and Death

Můj názor:
Tak tohle bohužel nebyl zrovna šálek mého čaje. Stephenii Meyer jako autorku zbožňuju a Stmívání je taková moje srdcová záležitost, ale tenhle pohled, kdy Bella je Beau a Edward je Edythe, prostě, když jsou přehozené pohlaví mi nesedl. Vlastnosti, které byly u Belly roztomilé, tak u Beaua mi přišly děsné. Když je ženská nemotorná... tak je to roztomilé, ale u chlapa, no to fakt ne. Některé pasáže taky k Beauovi nesedí, protože je chlap. Další věc, co mi vadila, tak proč dali sakra Stmívání a knihu Život a smrt dohromady? Tak velká kniha se blbě při čtení držela a cenově je zbytečně drahá, prostě tah nakladatelství, jak vylákat z lidí víc peněz. Já osobně bych byla radši, kdyby kniha Život a smrt byla zvlášť. Stmívání totiž doma už mám.


Sníh nebo popel2. Sníh nebo popel

Autor: Sara Raasch
Série: Sníh nebo popel
Díl: První
Originální název: Snow like Ashes

Můj názor:
Knížka se mi celkově líbila s dobře četla. Hlavní postavy jsou super, má to děj, napětí... Líbil se mi taky nápad s královstvími. Jaro, Léto, Podzim, Zima což jsou království, která mají jen jedno roční období a potom Yakim, Ventralli, Paisly a Cordell což jsou království střídavá (střídají se tam roční období). Úžasné bylo taky to, že lidé ročních období byly každý úplně jiný, Zima - bílé vlasy, modré oči, velice světlá pokožka, Podzim - černé vlasy, černé oči, hodně tmavá pokožka, Jaro - plavé vlasy, zelené oči a o něco tmavší pokožka než Zimané. Jen škoda byla, že se v knize vůbec nepsalo o království Létu a také o střídavých královstvích kromě Cordellu.


Mechanický princ3. Mechanický princ

Autor: Cassandra Clare
Série: Pekelné stroje
Díl: Druhý
Originální název: Clockwork prince

Můj názor:
Knížka se mi moc líbila. Jema s Wilem mám hodně ráda a chudák Tessa, že se mezi nima nemůže svým způsobem rozhodnou. Sama bych měla problém :D Jak Jem, tak taky Will mají něco do sebe. Knížka měla děj, byla tam akce, napětí, láska... Takže za mě super.


Nejlepší kniha z tohoto měsíce pro mě byla asi Mechanický princ. Cassanda Clare je moje opravdu hodně oblíbená spisovatelka a zatím nebyla jediná její kniha, která by mě zklamala. Samozřejmě i Snih nebo popel a Život a smrt byly dobré knihy, jen od Richelle Mead jakožto pro mě skvělé autorky bych čekala asi trochu více , víc v mé recenzi. 

Co se týká obálek, nedokážu říct, která se mi líbí nejvíc, všechny mají prostě něco do sebe a všechny se mi moc líbí.





2 komentáře: