neděle 1. dubna 2018

Recenze kosmetiky | Lak na nehty Yves-Rocher - Capucine



K tomuhle laku jsem se dostala naprosto nečekaně a to tak, že kolegyně z kanclu si objednala výrobky z Yves-Rocher, které ji doručily do práce. Samozřejmě jako správné ženské jsme musely omrknout, co si vlastně koupila. No, a když došlo na lak na nehty, tak první, co jsem si pomyslela, bylo, že takový si musím taky pořídit, ta barva je úchvatná. A nezávisle na to, se kolegyně zeptala, jestli ho někdo nechce, protože na ni je ta barva moc do oranžova, chtěla víc do růžova. Tak jsem neváhala a lak si od ní koupila. Super, ona se zbavila něčeho, co se jí nelíbilo a já zase získala něco, co se mi moc líbilo.

Navíc po laku na nehty od Yves-Rocher jsem pokukovala už hodně dlouho, akorát jsem si nebyla schopna jaksi vybrat z těch odstínů, je jich celkem dost a líbí se mi snad všechny. Ovšem, jak jsem viděla tenhle, bylo to jasné. Určitě to bylo taky tím, že jsem neviděla žádné další, které by mě mohly znejistět, jestli ten, ten, nebo onen. Takže bylo rozhodnuto. 


Barva má název Capucine a obsah lahvičky je 5 ml. Co se týká obalu, ten se mi moc líbí. Lahvička je vysoká, štíhlá, celkově mi přijde elegantní. Na víčku je vyraženo logo Yves-Rocher. Se štětečkem to pro mě ovšem bylo horší, je takový hrubší, což já zrovna nemusím. Mám ráda tenčí, se kterýma se dá lépe manipulovat, ale je to jen můj názor.


Konzistence laku je tak akorát, ani hustá ani řídká a dobře se roztírá. Naprosto stačí dvě vrstvy, protože už první vrstva moc dobře kryje. Na nehtech vypadá moc hezky, je krásně lesklý až bych řekla, že vytváří gelový efekt. Výdrž je taky skvělá. Při moji práci, kde denně vezmu do ruky desítky a desítky šanonů se většina laků už první den odlupuje, tenhle ne. Bez problémů vydržel čtyři dny, pak už se začal trochu loupat, ale opravdu jen nepatrně. Doba schnutí byla celkem rychlá i při nanesení větší vrstvy, což mi vyhovuje, nemám ráda, když musím dlouho čekat, než mi lak pořádně zaschne.


Celkově jsem moc spokojená. Jak barva, tak výdrž, doba schnutí jsou skvělé. Lak určitě doporučuju a není poslední, který jsem si od Yves-Rocher koupila.

4 komentáře:

  1. Tenhle lak mám a je úžasný:D. Celkově laky od téhle značky jsou bezva:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je skvělý a hlavně jsem byla mile překvapena, jak snadno šel odlakovat :)

      Vymazat