sobota 7. dubna 2018

Cosmetic Wishlist | Duben 2018



Tak tady máme konečně zase víkend, venku je krásně, svítí sluníčko, ale než se vydám pryč, ještě jsem chtěla sepsat svůj wishlist kosmetiky, kterou bych si ráda pořídila v dubnu. 

BURT’S BEES Tinted Lip Balm (Rose)

Po tomhle balzámu na rty toužím už nějakou tu dobu a doufám, že si ho konečně tenhle měsíc pořídím. Na balzámy jsem celkem ujetá, doma jich mám hafo, ale tenhle mi ještě chybí. 




CARTRICE Lak na nehty (C 01 Gilded Glitz)

Hned, jak jsem tenhle lak uviděla jsem věděla, že si ho musím koupit. Tenhle odstín je prostě boží, jsem sice na jiné barvy, ale tahle mě něčím zaujala, už se nemůžu dočkat, až ho budu mít na nehtech.



YVES SAINT LAURENT pečující rtěnka (7 Flirt Me Coral)

Tuhle rtěnku chci, chci a chci :) Ta je tak krásná, a tahle barva je pro mě prostě top. Obal vypadá taky moc hezky. Většinou si potrpím na levnější kosmetiku, ale u téhle rtěnky udělám prostě výjimku.



ARGAN OIL hydratační ponožky

Hydratační ponožky jsem ještě nikdy nezkoušela, častokrát jsem se na nějaké dívala, ale žádné si neobjednala. Tyto vypadají zajímavě a cena je taky moc fajn. 



ARGAN OIL sprej pro tepelnou úpravu vlasů

Vzhledem k tomu, že si často fénuju vlasy, nějaký ten sprej pro tepelnou úpravu se určitě vždy hodí. Každá ochrana vlasů dobrá. Od této značky jsem ještě nic neměla, tak jsem zvědavá.



Balea pleťové micelární ubrousky

Vzhledem k tomu, že se chystám na dovolenou, nějaké takové ubrousky by se mi celkem hodily, navíc tyhle jsou od značky Balea, kterou mám ráda.



Balea pleťová maska Tropical Dream 

Spojení kokos a ananas, něco úžasného, představuju si při tom léto na horké písečné pláži s piňakoládou v ruce. Bylo by super se aspoň na chvíli přenést rovnou z domů na takovéhle místo.



Balea bylinná koupel šalvěj & limetka 

Koupel je pro mě taková relaxace, všechno vypustím z hlavy, ležím ve vaně a relaxuju, někdy si čtu, někdy poslouchám hudbu. Tak proč si tu relaxaci nezpříjemnit nějakou tou zajímavou vůní :)



Tak jsem zvědavá, co se mi z mého dubnového Wish listu podaří ulovit. Ráda bych si pořídila vše, ale uvidíme. Na konci měsíce zase sepíšu, co se mi podařilo pořídit. 

4 komentáře:

  1. Hezký wishlist, tu balea masku kokos a ananas jsem měla a nestojí za nic. :)
    Já bych chtěla něco od Lush, Manufaktury a Yves rocher :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Od Yves-Rocher toho mám hromadu a jsem moc spokojená, něco od Manufaktury a Lush bych taky ráda zkusila. Masku už jsem si koupila, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  2. Hydratačné ponožky vyzerajú super, určite by som ich rada vyskúšala aj ja :) Na balzámy BURT’S BEES si brúsim zuby aj ja, nikdy som ich ešte neskúšala. Veľmi pekný wishlist :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Balzámy na rty miluju a ten od BURT'S BEES vypadá opravdu slibně. Ano, hydratační ponožky vypadají parádně, tak doufám, že si je pořídím :)

      Vymazat